Portada Sociedá Esti vienres acaba’l plazu pa matriculase nos cursos de la Universidá Asturiana de Branu

Esti vienres acaba’l plazu pa matriculase nos cursos de la Universidá Asturiana de Branu

by asturnet

Esti vienres 31 de mayu acaba’l plazu pa matriculase nos cursos de la Universidá Asturiana de Branu. A lo llargo de güei xueves, hasta les 7 la tarde y mañana hasta les 3, nel llar de l’Academia de la Llingua Asturiana n’Uviéu, fáense les matriculaciones. Esti añu van facese los cursos básicu y avanzáu d’asturianu, y otros d’afondamientu, con temes como la torna, los xuegos tradicionales, la hestoria d’Asturies o la xestión cultural. Estos Cursos tienen reconocencia oficial per parte de la Conseyería d’Educación del Principáu d’Asturies, darréu de l’acreitación de l’ALLA como “Entidá Organizadora d’Actividaes de Formación Permanente del Profesoráu” y formen parte del programa de Cursos de Branu de la Universidá d’Uviéu.

Ufierta de cursos

Los cursos (de 35 hores llectives) tienen calter selmanal y la UABRA plantega pal presente añu 2013 los que vienen darréu:

1. Capacitación pa la Traducción al Asturianu (29 de xunetu al 3 d’agostu de 2013). Esti cursu, qu’empobina Cristina Valdés Rodríguez, tien como oxetivu presentar sintéticamente los presupuestos teóricos que rixen la traducción a una llingua minoritaria. El trabayu d’aplicación al casu asturianu ye dafechu práuticu y nél tendráse en cuenta, de mou especial, l’exerciciu de tornes de testos lliterarios y periodísticos y de testos llegales y científicos.

Nota.-Tendrán prioridá na matrícula d’esti cursu los enseñantes de los Cursos d’Especialista y Espertu en Filoloxía Asturiana (yá titulaos o cursando la Especialidá).

2. Escuela y anovaciones n’Internet (29 de xunetu al 3 d’agostu de 2013). El cursu ufierta nueves y prestoses posibilidaes pa que’l profesoráu de Llingua Asturiana d’Educación Primaria y Secundaria pueda acceder a los recursos qu’ufierta la rede y pueda diseñar, darréu d’ello, xeres y actividaes d’aula pal deprendizax oral y escritu de la Llingua Asturiana. El so coordinador ye David Melendi Palacio .

3. Xuegos y tradiciones populares asturianes(29 de xunetu al 3 d’agostu de 2013). Esti cursu empobina hacia una meyor conocencia de los xuegos y tradiciones populares asturianes dende la perspeutiva de la so presencia escolar y con un nidiu enclín pa sofitar el deprendizax contestualizáu del asturianu. El so coordinador ye Roberto González-Quevedo González.

4. Xestión cultural n’Asturies: xestionando llingües y cultures (del 5 al 9 d’agostu de 2013). L’oxetivu d’esti cursu, empobináu por Isabel Hevia Artime, ye afondar na conocencia de la teoría y les ferramientes práutiques de la xestión cultural venceyaes n’especial a los campos de la xestión de la política llingüística y la cultura n’Asturies, averándonos a la conocencia de la situación de la estaya y apurriendo ferramioentes básiques pal trabayu nel campu de la xestión cultural n’Asturies, dende un puntu de vista teóricu y práuticu.

5. El Navia-Eo: espacio, cultura y futuro(del 5 al 9 d’agosto de 2013). El programa d’este curso ofrece un afondamento na conocencia social, cultural y artística del Navia-Eo por parte del profesorao de Gallego-Asturiano d’Educación Primaria y Secundaria y é, entós, ua búa ferramenta pra diseñar actividades d’aula. El sou coordinador é José Antonio Fernández Vior

6. Asturies y la so historia recién(del 5 al 9 d’agostu de 2013). D’accesu llibre y dirixíu por Rubén Vega García, esti ye un cursu que tien como oxetivu cimeru averase a la historia del Principáu dende la dómina de la Transición hasta anguaño. Nél analizaránse la situación de la economía, la sociedá, la política y la cultura de l’Asturies de güei.

Más información sobre la UABRA

Tamién te podria gustar