Portada Sociedá Esti sábadu, “Empapela la Xunta Xeneral”

Esti sábadu, “Empapela la Xunta Xeneral”

by asturnet

Col slogan “Empapela la Xunta Xeneral” organizaciones sindicales y polítiques quieren aconceyar ala ciudadanía esto sábado 21 de xunu, contra los retayos, polo público, pan, techu, trabayu, renta básica, contra’l pagu de la delda ilexítima” y tilos retayos en xeneral que vien sufriendo la ciudadanía.

La marcha contra los retayos y en defensa de lo público enramará a les 11 ente la estación de tren de Llugones y l’estación de tren d’Uviéu y a les 13 horas sedrá la Manifestación dende la estación de tren hasta la Xunta Xeneral, con llectura a la fin de Comunicáu d’Asturies en Marcha y parlamentos de los distintos colectivos afectaos polos retayos, sanidá, educación, dependencia, paraos….etc.

Arrodiarase la Xunta Xeneral con papel hixénicu “El Elefante” y a les 15 hores habrá Xinta: “Comemos los chorizos, chorizada popular solidaria, xinta nel campu San Francisco, con chorizos a la sidra solidarios a los que convida la plataforma, amás de la comida que lleve cada unu. Va facer falta pan. Les compañeres de La Caracola Iniciativas Sociales comparten con nós la so Zumba”.

Pela tarde, a partir de les 16,30 horas, representarase la obra de teatru “El Mercado ” per parte de voluntarios y coordináu pola Plataforma de pensionistas.

Tamién te podria gustar