Portada Política Esti sábadu 21 presentase en Xixón el Protocolu pa la Garantía de los Drechos Llingüísticos

Esti sábadu 21 presentase en Xixón el Protocolu pa la Garantía de los Drechos Llingüísticos

by redacción asturnews
Guia del protocolu europeu de drechos lllingüísticos

Dientro del marcu de la Capitalidá Europea de la Cultura, Donostia 2016, va redactase y proclamase un Protocolu pa la Garantía de los Drechos Llingüísticos, coincidiendo col 20 aniversariu de la Declaración Universal de los Drechos Llingüísticos, que va presentase esti sábadu en Xixón.

Pa ello, ta faciéndose una rolda de contactos, que tien n’Asturies y pa tol dominiu llingüísticu a Iniciativa pol Asturianu como entidá representante y organizadora, pola nuesa pertenencia a la organización europea ELEN (Rede Europea d’Igualdá Llingüística)

L’actu quier ser un espaciu pa conocer cómo va funcionar el Protocolu y la so ellaboración, (axuntamos tamién un documentu esplicativu) de la mano de Paul Bilbao Sarria, de la organización Kontseilua y representante d’ELEN, que visita Asturies esta fin de selmana.

Nel actu podrán aportase yá propuestes dende la esperiencia de cada entidá, o faelo más alantre dempués de conocer el funcionamientu del Protocolu, un documentu européu que va tener en cuenta les propuestes d’entidaes de tol continente y que va marcar la reivindicación llingüística de los idiomes amenazaos d’Europa nes próximes décades.

Iniciativa pol Asturianu convidó a entidaes y empreses con sensibilidá pa cola normalización del asturianu, y fai un llamáu a aquelles organización a les que nun fuere a llegar, pa convidales de nuevo, yá que ye un actu abiertu al públicu xeneral. Sedrá’l sábadu 21 de mayu, ente les 10:30 y les 14 hores nel Salón d’actos de la Biblioteca Xovellanos de Xixón.

Tamién te podria gustar