Portada Conceyos Esti miércoles aporta “Los invitaos” al Xovellanos

Esti miércoles aporta “Los invitaos” al Xovellanos

by redacción asturnews

Esti miércoles aporta “Los invitaos” al Xovellanos; un proyectu azogosu sofitáu sobro l’amor al cine clásicu de los 90’. Ecos de Haneke, Koltés y Tarantino pasaos por unahestoria de personaxes que namá iempiecen a xugar cuando yá saben que perdieron.

Una carretera metanes la nada. Una gasolinera. Un videoclub. Una granxa aisllada. Cuatro personaxes… y un montón de mentires. Teatru a les puertes trabaya cola premisa de que los sos espectáculos puedan esfrutase n’espacios bien diversos, una y bones la base de la so filosofía ye sofitase na innegable calidá del so equipu técnico y creativo.

La idea ye crear una función azogosa a partir d’un testu fechu n’Asturies por dos grandes profesionales de la escena, con una escenografía senciello y mutable y con un equipu creativu envidiable. La fundadora de la compañía, Cris Puertas, quier asina conquistar tamién a un públicu nuevu, non acostumáu a dir al teatru, que yá respondió con entusiasmu al primer montaxe de la compañía (Aullida) y que puede atopar esta segunda propuesta más qu’engañadora. Tamién consolida’l favor del públicu habitual del teatru y de la crítica, que tan bien respondieron a la primer propuesta de la compañía. Otru de los oxetivos ye xunir a un elencu profesional, precisu, sensible y talentosu con una propuesta distinto y curioso. Una amuesa más del inmensísimu talentu artístico y creativo qu’hai n’Asturies.

Teatro Xovellanos
22 de xunu de 2022 a les 20:30

 

Tamién te podria gustar