Portada Convocatories Esti mes fina’l plazu pa presentase a los concursos de l’Alla

Esti mes fina’l plazu pa presentase a los concursos de l’Alla

by asturnet

Esti próximu 28 de febreru acaba’l plazu de presentación d’orixinales pa los concursos de l’Academia de la Llingua Asturiana, que na so convocatoria de 2014 con los concursos d’Investigación, de Llectures pa Rapazos, el de Creación Lliteraria Premiu “Llorienzu Novo Mier”, el Concursu de Recoyida de Material Lliterario Oral, el Concursu de Teatru y el Concursu de Recoyida de Material Lliterario Escrito Premiu “Federico G.-Fierro Botas”.

La categoria de Concursos d’Investigación tien convocaos cuatro premios. El primer d’ellos ye la recoyida de material toponímicu, ensin asoleyar, qu’abarque la totalidá d’una parroquia, conxuntu de parroquies o Conceyu. Habrá un premiu d’Investigación llingüística, ensin asoleyar, que tenga aspectos llingüísticos o sociollingüísticos d’Asturies como oxetu del estudiu. Un premiu pa la recoyida oral de léxicu asturianu ensin asoleyar. Y un premiu pa un trabayu d’investigación sobre la lliteratura asturiana.

El premiu “Llorienzu Novo Mier” tien por enfotu la creación lliteraria, en prosa, n’asturianu. El Concursu empobináu pa les llectures pa rapazos tien por oxetu algamar una bona lliteratura pa les xeneraciones más nueves. El Concursu de recoyida material lliterario oral enfótase na realización d’un trabayu d’investigación que recueya la lliteratura non escrita. El Premiu “Federico G.-Fierro Botas”, de recoyida de material lliterario escrito, premia los trabayos de recompilación d’escritos n’asturianu enantes de 1970. El Concursu de Teatru complementa esta edición de 2014 d’estos Concursos de l’Academia, cola fin de difundir la llingua asturiana nos sos má estremaos ámbitos.

Los trabayos ganadores de cauna de les categoríes recibirán un premiu de 600€,. Les decisiones del Xuráu van facese públiques nel Lletres Asturianes.

Bases de los concursos de l’Alla

Tamién te podria gustar