Esti llunes entamó n’Uviéu la séptima edición del Bancu de Llibros de Testu

Esti llunes entamó n’Uviéu la séptima edición del Bancu de Llibros de Testu
16 xunetu 09:11 2019 Imprimir

Esti llunes entamó n’Uviéu la séptima edición del Bancu de Llibros de Testu, programa desenvueltu pol Conceyu d’Uviéu y Cruz Roja, gracies al que 271 families consiguieron intercambiar l’añu pasáu un total de 1.042 llibros. L’oxetivu ye amenorgar el gastu escolar y aumentar la conciencia medioambiental de los alumnos.

La conceyala de Mocedá, Cuadonga Díaz, presentó esti llunes,  al pie de Sandra González, directora d’Intervención Social de Cruz Roxa Uviéu, una nueva edición del Bancu de Llibros de Testu que desenvuelve dende va siete años l’alministración local y esta entidá cola fin de favorecer l’aforru y amás, promover la reutilización del material escolar, xenerando asina conciencia medioambiental ente los alumnos.

Un programa con resultancies qu’amuesen “l’altu grau d’aceptación y funcionalidad pa los uvieinos”. Tan solo en 2018, 271 families beneficiar d’esta iniciativa, na que s’apurrieron 1.042 llibros a 323 estudiantes. El 31% d’esti material correspondía a Educación Primaria (de 3º a 6º); el 62% a Secundaria (de 1º a 4º) y el 7% restante, a Bachilleratu. El programa ta coordináu por una técnicu municipal, y nél collaboren persones voluntaries de Cruz Roxa a les que Díaz quixo estimar el so “esfuerzu y trabayu, sobretou agora, en plenu branu”.

La primer fase na que se van recoyer llibros va desenvolver del hasta’l 19 de xunetu. Les families participantes van llograr un vale pa poder retirar, del 22 al 26 de xunetu, los títulos que precisen.  En septiembre habrá xuna segunda fase: asina, del 2 al 6 van recoyese nuevamente llibros, y del 10 al 13 van apurrir a los estudiantes que tengan vales.

Aquelles families que deseyen retirar llibros y nun tengan tickets (aquelles que los sos fíos empiecen 3º de Primaria y que por tanto, nun pueden apurrir los sos llibros de 2º) van poder buscar los títulos que precisen nes fases de stock” que se van desenvolver del 29 de xunetu al 2 d’agostu y del 16 al 20 de setiembre. Nestos casos, y énte la imposibilidá d’apurrir llibros, estes families tendrán de roblar un compromisu de devolución de los mesmos.

Puede consultar tola información d’esti programa equí.

  Categories: