Portada Música Esti llunes empieza la vienta d’abonos pa los conciertos de la Factoría Sound

Esti llunes empieza la vienta d’abonos pa los conciertos de la Factoría Sound

by redacción asturnews

Esti llunes, 20 de febreru, arrinca la vienta de los abonos del ciclu de conciertos Factoría Sound que van tener llugar ente los meses de marzu a xunu, y van llevar hasta l’escenariu de la Factoría Cultural a seis bandes de muncha calidá.

Los abonos, que namiá se podrán adquirir hasta’l 2 de marzu nes taquilles de la Casa Municipal de Cultura, van tener un preciu únicu de 30 euros, y van dar accesu a los cinco recitales programaos hasta la fecha. Son los siguientes:

  • The Soulbreaker Company y Aftermath. Vienres, 10 de marzu. 21 hores
  • Josh Hoyer & Soul Colosal. Vienres, 17 de marzu. 21 hores
  • Mitch Laddie Band. Sábadu, 8 d’abril. 21 hores
  • Red Sky Mary. Vienres, 26 de mayu. 21 hores
  • Them Vibes. Vienres, 16 de xunu. 21 hores

P’aquelles persones interesaes n’adquirir namái’l pase a unu d’estos conciertos, sigue abierta la vienta d’entraes antemanaes al preciu de 8 euros. El día de cada actuación van ponese a la vienta tickets en taquilla, con un preciu de 10 euros. Les entraes sueltes pueden adquirise, amás d’en la taquilla de la Casa de Cultura, na mesma Factoría Cultural, en www.entradas.liberbank.es, nel teléfonu 902 106 601, y nos caxeros de Liberbank. En palabres de la conceyala de Cultura, Yolanda Alonso, el ciclu Factoría Sound naz pa “ufiertar non yá al públicu d’Avilés, sinón al de toa Asturies y provincies estremeres, grupos y estilos hasta agora non habituales na programación musical”.

Per otru llau, siguen a la vienta les entraes p’asistir a los dos próximos conciertos que van tener llugar nel Teatru Palacio Valdés. Van Ser los de Delta Saints (26 de marzu) y The Handsome Family (4 de mayu). En dambos casos, el preciu de les entraes ye de 12 euros si adquirir de manera antemanada, y de 15 euros el día del conciertu en taquilla.

La compra d’entraes en vienta antemanada puede realizase nes taquilles de la Casa de Cultura y del Teatru Palacio Valdés, en www.entradas.liberbank.es, nel teléfonu 902 106 601 y en caxeros Liberbank.

Tamién te podria gustar