Portada Lliteratura Esther García tornará un capítulu d’El Quixote al asturianu

Esther García tornará un capítulu d’El Quixote al asturianu

by asturnet

Por encargu de la Biblioteca-Museo de El Toboso, Mª Esther García López tornará al asturianu el capítulu 61 de la segunda parte del Quixote, que tendrá que tar fecho anantes d’acabar el mes d’ochobre. El próximu añu, 2015, celébrase’l IV Centenariu de la publicación de la II Parte de la maxistral obra ” Don Quixote de La Mancha” de D. Miguel de Cervantes Saavedra.

Dende la Biblioteca-Muséu Cervantina, onde cuenten con una coleición de más de 600 ediciones distintes del Quixote, en 60 idiomes distintos, ilustraciones, ediciones, formatos, alfabetos; entamaron un proyectu pa consiguir el mayor Quixote políglota, el Quixote con más llingües del mundu.

Dirixiríronse a Esther García pa que collaborara cola traducción al asturianu p’arriquecer asina esti proyeutu tán guapu: consiguir un Quixote nel mayor númberu d’idiomes o llingües qu’enxamás esistiera, ” Don Quixote de La Mancha políglota”. Nel Muséu Cervantín de El Toboso, yá cunten con una adaptación en bable del Quixote (2005), con testos escoyíos pa neños y traducíu por esta escritora al asturianu ya ilustráu por Netu.

El proyeutu consiste en realizar de forma manuscrita, el capítulu 61 de la segunda parte; la norma ye faelo n’asturianu. Tán intentando que tolos capítulos de la II parte, 74 en total, se manuscriban nun idioma distintu, pa consiguir l’oxetivu que se proponen.

“ Unviáronme unos folios, onde tengo que faer la escritura. Tamién unes normes básiques pa consiguir una uniformidá al rematar la obra. Y únviennos unes fueyes d’inscripción de los participantes pa realizar un llibru con toos aquellos que formaron parte d’esti proyeutu.

El ilustrador Ernesto García del Castillo, (Netu) va arriquecer coles sos ilustraciones esti proyectu universal.

La escritora y académica camienta que “ye un honor que pensaren en mi y poder participar nesta obra universal” y diz tar “bien ilusionada col proyeutu”.

Tamién te podria gustar