Portada Lliteratura Esther García presenta “A la gueta l’amor” en L.luarca

Esther García presenta “A la gueta l’amor” en L.luarca

by asturnet

La cabeza del Conceyu de Valdés acueye la presentación del llibru de rellatos “A la gueta l’amor”, de la escritora de la parroquia valdesana de La Degol.lada, María Esther García López. L’actu va celebrase’l vienres 10 d’avientu, a les 20 hores, na Casa Cultura y cola presencia del escritor Xosé Nel Riesgo, de Juan Fernández Pereiro, alcalde de Valdés; de Néstor Fernández Muñiz, conceyal de Cultura y del dibuxante Neto, encargáu de les ilustraciones de la obra. En representación de Trabe tará la escritora Esther Prieto.

“A la gueta l’amor” ye un llibru de rellatos nos que bullen temes como l’amor y el desamor, la soledá, el pasu’l tiempu y la velea de la vida, trataos dende’l puntu de vista d’esta autora que mira sollerte’l mundu que la arrodia dende’l balcón de la señardá unes veces, y de l’allegría de vivir, otres.

M.ª Esther García López (La Degol.l.ada, Valdés) escritora y poeta n’asturianu y en castellán, cuenta con llibros de didáutica y d’investigación etnográfica y hestórica con temes rellacionaos cola educación y al rodiu de la llingua y la cultura asturiana. Ye coautora de llibros de testu pa la enseñanza del asturianu.

Tamién te podria gustar