Portada Lliteratura Esther García llega a Castrillón esti xueves “A la gueta l’amor”

Esther García llega a Castrillón esti xueves “A la gueta l’amor”

by asturnet

El xueves 11, de magar les ocho la tarde, Esther García presenta’l llibru “A la gueta l’amor” na Casa d’Alcuentros de Piedras Blancas (Castrillón). El llibru, asoleyáu por Trabe, ta ilustráu por Neto, que va participar na presentación xunto a l’autora, l’alcaldesa del conceyu, Ángela Vallina; el conceyal de cultura, Iván Patiño Menéndez, Esther Prieto pola editorial Trabe, y el presentador, Xosé Nel Riesgo.

A la gueta l’amor ye un llibru de rellatos nos que bullen temes como l’amor y el desamor, la soledá, el pasu’l tiempu y la velea de la vida, trataos dende’l puntu de vista d’esta autora que mira sollerte’l mundu que la arrodia dende’l balcón de la señardá unes veces, y de l’allegría de vivir, otres.

M.ª Esther García López (La Degol.l.ada, Valdés) escritora y poeta n’asturianu y en castellán, cuenta con llibros de didáutica y d’investigación etnográfica y hestórica con temes rellacionaos cola educación y al rodiu de la llingua y la cultura asturiana. Ye coautora de llibros de testu pa la enseñanza del asturianu.

La so obra lliteraria ta compuesta d’abondos títulos de poesía y narrativa ente los que se cuenten los poemarios: L.l.uribaga (2003), Zamparrampa (2004), Tiempu d’iviernu (2005), Faraguyas (haikus) (2007), Pisadas (2008), col qu’algama’l Premiu Uviéu de poesía, 2006. En narrativa destacan El tatuaxe (1998) ya Historias de vida ya señas de muerte (2005). Esti llabor ta viéndose reconocíu col algame de varios premios. Amás del yá citáu gana’l Fernández Lema de L.l.uarca col rellatu Performance (2007), el Xosé Álvarez (2007) del Centru Asturianu de Madrí, col rellatu La maestra, y el León Delestal (2009) con La boda. Ye autora de dellos títulos de lliteratura infantil: Musical-landia (2008) Menú de versos (2009) y el caberu, Deva y el Pitín (2010).

Tamién te podria gustar