Espublizastur convoca la primer edición del Premiu d’Ensayu “Asturies”

01 ochobre 10:12 2009 Imprimir

La editorial Espublizastur convoca’l “Ier Premiu d’Ensayu ASTURIES” pa obres escrites n’Asturianu col envís “de da-y puxu al estudiu de la realidá política, económica, social y cultural d’Asturies, asina como al so pensamientu”. El certame ta dotáu con 1.500 euros y la espublización de la obra premiada que pue presentase hasta l’1 de payares.

El premiu tien les bases que vienen darréu:

Capítulu Primeru: Oxetu.

Artículu 1.- Les obres que se presenten al “Ier Premiu d’Ensayu ASTURIES” tendrán que versar alrodiu la rialidá política, económica, social y cultural d’Asturies –nos sos territorios hestóricos- y los sos retos de futuru.

Artículu 2.- Valoraránse especialmente obres que combinen la esposición teórica, la so aplicación práutica y la so exemplificación al traviés de comparatives con otres rialidaes nacionales.

Capítulu Segundu: Condiciones de les obres

ulu 3.- Les obres tendrán de ser estrictamente inédites y nun podran tar premiaes anteriormente.

Artículu 4.- Toles obres tendrán de tar escrites n’asturianu.

Artículu 5.- Les obres tendrán una estensión d’ente 120.000 y 240.000 caráuteres.

Capítulu Terceru: Conteníu del premiu

Artículu 6.- El “Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” ta dotáu con 1.500 euros (1250 en metálicu y 250 en llibros) que se fadrá efeutivu nel intre de la so concesión pública.

Artículu 7.- La obra premiada sedrá espublizada pola editorial ESPUBLIZASTUR

Artículu 8.- ESPUBLIZASTUR reservase’l drechu a espublizar aquelles obres nun premiaes, entendiendo que la presentación al mencionáu premiu supón la cesión a la editorial de los drechos d’edición.

Artículu 9.- Si el Xuráu lo camienta afayaízo, el premiu podrá ser consideráu desiertu y esceucionalmente concedíu ex aequo.

Capítulu Cuartu: Resolución del premiu

Artículu 10.- La resolución del “Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” dirá a cargu d’un Xuráu compuestu por cincu presonalidaes destacaes del mundiu cultural, social, políticu y económicu, propuestos por Espublizastur xunta un representante de la mesma.

Artículu 11.- Nun entamu, la resolución del Ier Premiu d’Ensayu “ASTURIES” intentará decidise por consensu ente los miembros del Xuráu. Si ello nun fore posible procederáse a una votación que decidirá por mayoría simple.

Artículu 12.- La resolución del premiu fadráse pública’l 7 de payares.

Capítulu cincu: Presentación de les obres

Artículu 13.- El términu de presentación d’orixinales fina’l día 1 de payares. Almitiránse toles obres cuya fecha d’envíu postal seya anterior al cierre de la convocatoria.

Artículu 14.- Habrán d’unviase a la dirección postal ESPUBLIZASTUR La Caleya’l Ríu, 205 CP 33394, Xixón, Asturies.

Artículu 15.- Recurriráse a la forma de plica, ello ye, adxuntaránse 2 sobres zarraos ónde s’escribirá: “Premiu d’Ensayu ASTURIES”, faciendo constar nos dos el títulu de la obra y el seudónimu del autor. Nunu d’ellos introduciránse l’orixinal y 5 copies, en cuyes portaes namás apaecerá’l títulu de la obra y el del autor o’l seudónimu. Nel otru sobre figurarán los datos personales del autor o autores (nome, direición postal, teléfonu y e-mail). Nesti segundu sobre axuntaráse una copia en formatu dixital del orixinal.

Artículu 16.- L’autor/es comprométense a nun retirar la obra enantes de faese pública l’alxudicación del premiu y a nun presentala a otros concursos en cursu nin en xeneral, a tener comprometía la so espublización. La obra tien que ser inédita, nun tener cedíos los derechos con anterioridá

Artículu 17.- La presentación d’orixinales implica l’aceutación destes bases, qu’actúen en valor de contratu d’edición.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...