Portada Cine ‘Esplota esplota’ estrenase na congoxa de la pandemia

‘Esplota esplota’ estrenase na congoxa de la pandemia

by redacción asturnews

La comedia musical, ‘Esplota esplota’, aporta a los cines con Ingrid García-Johnsson nel papel principal de María y Verónica Echegui nel de la so amiga Amparo, pulsiando la necesidá de diversión del públicu y el tirón de Rafaella Carrá, entá güei día, como fórmules pa ensayar l’asaltu a la taquilla en tiempos de pandemia.

Nachu Álvarez fíxose fan de Rafaella Carrà muncho primero de camudase a España, va trés años, dende’l so Montevideo natal. Con formación nel cine publicitariu y familiares nel mundín, un día fixo dos preguntes: Una, ‘¿Por qué nun faer un llargumetraxe?’; y l’otra, ‘¿Va Ser posible que naide fixera una película sobro Raffaella Carrá?’ D’ende sale’l so opera prima Esplota esplota , que nun ye una biografía de la cantante italiana sinón una hestoria ficticia con dellos guiños a la so vida, y sobremanera colos sos cantares como filo conductor.

Álvarez enterase de la esistencia de Carrá hai 15 años, cuando él nun cumpliera los 20 y ella pasaba de los 60. “Foi la primera cantante pop, una pionera qu’empezó inclusive primero que Cher. Y paecióme tan allegre, con tanta enerxía y tan risible…”, diz. Asina que, n’afayando un primer discu so, Fiesta, llueu s’atopó” con diez de los sos álbumes.

L’artista y presentadora foi tamién “la primera qu’enseñó l’embelicu” na tele italiana, motivu pol que foi reconvenida. Y ello vien al casu pola importancia que la censura tien n’Esplota esplota, con Pedro Casablanc nel rol de guardián de les esencies morales na televisión pública de la España de los 70.

García-Jonsson, con cuatro años de conservatorio de Danza Clásica a los llombos, aprovechó la propuesta d’encabezar l’elencu pa “quitar mieos y aprender” gracies a la seguridá que-y daba la imaxe y la carrera de Carrá”, una muyer “que siempres fixo lo que quixo y defendió los sos ideales con humor y muncho trabayu”.

La trama ye simple: una baillarina moza fuxe de Roma pa buscar y atopar el so buecu nel naciente, peliagudo y machista mundín del show televisivu que controla un tipu (Fernando Teyeru) bien paecíu a Valerio Lazarov. Color, lluz y vatios a tope en plan chute d’allegría tirando a naif. L’oxetivu nun va más allá de faer pasar una ratada al personal. “Que bona falta fainos”, constata García-Jonsson.

Tamién te podria gustar