Portada Lliteratura “Espíritu 2003” convoca un concursu de rellatos curtios sobre’l Real Oviedo

“Espíritu 2003” convoca un concursu de rellatos curtios sobre’l Real Oviedo

by asturnet

L’Asociación d’Oviedistes Espíritu 2003, formada por aficionaos del Real Oviedo, ta acabante d’abrir el plazu pa presentar trabayos al so certamen de rellatos curtios. Los testos puen presentase n’asturianu y castellanu pero tienen que tar rellacionaos col Oviedo y con tolo que vivió la afición del equipu na temporada 2003-04 na que l’equipu ovetense descendió a la tercera división.

El plazu pa presentar trabayos fina’l 29 de febreru de 2008. Tres recibir los testos, el xuráu otorgará un primer premiu (el 26 de Marzu), con cena pa dos persones nun restaurante d’Uvieu de premiu, y un másimu de tres accesits, que recibirán una camiseta firmada d’un xugador del Real Oviedo. Per otra parte los rellatos van espublizase na páxina web de l’asociación pa que la xente vote al ganador.

Nel concursu puede participar cualquier persona, sía o non miembru de l’Asociación, presentando como muncho tres rellatos por persona que nun pasen de diez páxines. Los trabayos puen presentase a concursu de les siguientes maneres: uviándolos a la direción ellectrónica de l’asociación espiritu2003@gmail.com, presentándolos na mesa que l’asociación tien nel Carlos Tartiere los díes de partidu o na dirección física de l’asociación, al Apartáu de Correos 5.108 (33080, Uvieu).

Tamién te podria gustar