Portada Sociedá Espertos europeos insisten en reclama-y al Gobiernu autonómicu la coficialidá del asturianu

Espertos europeos insisten en reclama-y al Gobiernu autonómicu la coficialidá del asturianu

by asturnet

El Gobiernu asturianu tien qu’atender les recomendaciones de los espertos europeos que visitaron el Principáu n’avientu pasáu y ha declarar l’asturianu como llingua cooficial nel so territoriu. Esti ye’l veredictu de l’Asociación Internacional pa la Defensa de les Llingües y les Cultures Amenazaes, qu’ayeri remató una xuntanza de trabayu en Viena.

Dende esa ciudá, el conseyu d’alministración de l’asociación emitió una resolución d’una fueya d’estensión na que-y encamienta al Gobiernu asturianu que tenga en cuenta el diagnósticu y les propuestes de los especialistes del Comité internacional pa la salvaguarda de los drechos llingüísticos n’Asturies, que n’avientu reclamaron n’Uviéu mayor “visibilidá” pal asturianu y la so coficialidá.

Depués d’analizar la situación sociollingüística n’Asturies y la evolución de la llingua asturiana nos últimos años, esa entidá emitió un informe pal qu’agora pide atención l’Asociación pola Defensa de les Llingües Amenazaes.

Si se siguen les recomendaciones d’esi documentu, sostienen los espertos aconceyaos en Viena, el patrimoniu llingüísticu asturianu quedaría salvaguardáu y evitaríense casos de discriminación personal pol usu del idioma como’l de la escolina Catuxa Bermeyu, que nun pue asistir a clase de Llingua nel so institutu pesie a querer facelo.

Archivu. Especialistes europeos reclamen n’Uviéu mayor “visibilidá” pa la llingua asturiana

Tamién te podria gustar