Portada Conceyos Esperiencies de realidá virtual n’Arenes Moventibles na Escuela de Comerciu Xixón

Esperiencies de realidá virtual n’Arenes Moventibles na Escuela de Comerciu Xixón

by redacción asturnews

Tornen les esperiencies de Realidá Virtual a la Sala d’Esposiciones de la Escuela de Comerciu n’Arenas Moventibles 2019: Hana Hana, Real Virtuality, The Scream VR o Gloomy Eyes entamaron esti xueves y van siguir hasta’l domingu.

Escuela de Comerciu / Sala d’Esposiciones
Xueves 20: de 16:00 a 21:00h
Vienres 21 y Sábadu 22: de 10:00 a 14:00h y de 16:00 a 21:00h
Domingo, 23 de 10:00 a 14:00h

The Scream VR / Sandra Paugam & Charres Ayats / Esperiencia de Realidá Virtual

El berru de Edvard Munch ye omnipresente. La famosa cara aburuyada pol terror disparó la nuesa imaxinación tantu que se convirtió nel símbolu universal de la medrana.
¿Tas llistu para desamarrar los secretos del «berru» más famosu de la hestoria del arte?
Solo nun muséu vacíu, te atopes de frente cola pintura. ¿Te atreves a tocalo? Curiáu: los demonios y les pantasmes van brotar del llenzu y te van abasnar a les fondures de la mente torturada del artista. Basáu na pintura, The Scream VR lleva al usuariu llueñe para esquizar les obsesiones y el trabayu del pintor.
Esta esperiencia interactiva y sensorial de realidá virtual desenvolver en trés capítulos, presentando una interpretación única de la obra maestra espresionista.
http://www.the-scream-vr.com/en

Jorge Tereso & Fernando Maldonado / Gloomy Eyes /Esperiencia de Realidá Virtual
Gloomy Eyes ye una serie animada de realidá virtual de trés capítulos, que la so primer entrega estrenar nel Festival de Sundance el pasáu mes de xineru dientro de la sección New Frontier.
Ta dirixida polos arxentinos Jorge Tereso y Fernando Maldonado y narrada (n’inglés) pol actor Colin Farrell. El primer episodiu trata d’una yera apocalíptica onde’l Sol despintóse del caos humanu y los homes tienen que compartir la so esistencia con zombies. Nesti mundu, la fía del cruel líder humanu pierde al so perrín, y un neñu zombie con enormes güeyos brillosos rescatar y devolver. Mentanto los humanos intenten da-y caza.

Real Virtuality / CosaMentale / Esperiencia de Realidá Virtual
Real Virtuality ye una instalación que se vale de la realidá virtual para esquizar les nueves formes de representación de la realidá que nacen del usu de les nueva tecnoloxíes, y los retos qu’estes van suponer nel futuru.
Real Virtuality ye la resultancia d’una collaboración ente’l colectivu CosaMentale y Anthony Revolat, diseñador de soníu.
Focalizados en proyectos que de desenvuelven en tiempu real, el colectivu CosaMentale busca crear nueves esperiencies esquizando los potenciales estéticos y inmersivos de los virtual.

Project

Your Spiritual Temple Sucks / John Hsu / VR Cinema
El Sr. Chang llega al Templu espiritual”, un llugar que representa’l so destín. Pa resolver la so crisis conxugal y los sos problemes Yinancieros convoca al so guía y mentor, el Dios del Truenu”, qu’intenta restablecer l’orde na so vida… anque con resultancies imprevistes.

The Train Hamasen / Kuan-Yuan Lai / VR Cinema
Persones de distintes cultures y xeneraciones conviven nun mundu de suañu, ‘Hamasen’, que nel pasáu foi l’área más próspera de Kaohsiung (Taiwan). Nesta utopía d’alcordances, la intriga nuna mesa d’axedrez se difumina y entemezse cola harmonía del mercáu tradicional. Un tren cayíu del cielu va axuntar a toos pa un viaxe al traviés del tiempu y l’espaciu.

Tamién te podria gustar