Portada Sociedá España ye ún de los países con mayor adopción de criptomonedes

España ye ún de los países con mayor adopción de criptomonedes

by redacción asturnews

La encuesta Statista Global Consumer Survey amuesa ente los primeros del mundo n’adopción de criptomonedes a cinco países llatinoamericanos: cordies con les resultancies, en Brasil y en Colombia’l 18% de los usuarios d’Internet usa o tien criptomonedas.España foi pela so parte ún de los países europeos na encuesta con mayor tasa d’adopción de criptomoneda.

N’anunciando’l futuru llanzamientu de la so propia moneda virtual, ‘Llibra’, basada en tecnoloxía Blockchain, Facebook paez poner el términu criptomoneda de nuevu de boca en boca.

Sobro esta tema, la encuesta Statista Global Consumer Survey dedica una entruga al mercáu global de les monedes dixitales, dirixida a los usuarios d’Internet d’un grupu de países ente xineru y mayu de 2019. Esti gráficu de Statista amuesa la resultancia de dalgunos d’ellos, ente los cualos atópense cinco llatinoamericanos.

Acordies coles resultancies, en Brasil y en Colombia’l 18% de los usuarios d’Internet usa o tien criptomonedes, asitiándose ente los primeres de la clasificación de les economíes de la rexón. A estos síguelos Arxentina, col 16% de los encuestaos, ente que en México esta cifra ye del 12% y en Chile, del 11%.

España foi pela so parte ún de los países europeos na encuesta con mayor tasa d’adopción de criptomonedes, onde 10% de los encuestaos dixo usar o tener dalguna moneda dixital.

Fuente: es.statista.com

Tamién te podria gustar