Portada Turismu España y México son de los países más dependientes del turismu Airbnb

España y México son de los países más dependientes del turismu Airbnb

by redacción asturnews

Les d’España y México atopense ente les economíes del mundu nes que los turistes que pernocten n’agospiamientos de Airbnb tienen un mayor impactu económicu.

La empresa d’arriendos vacacionales Airbnb anunció esta selmana que va despidir a alredor del 25% de los sos 7.500 emplegaos de resultes de la crisis del coronavirus. Los ceses, que solo van afectar a aquellos con un contratu de trabayu a nome de la compañía (y non a los anfitriones de los apartamentos y cases) son símbolu de los duros meses que-y queden per delantre a la industria del turismu, un sector clave en munchos países, como España y México.

Esti gráficu de Statista amuesa cómo estos dos países, amás, atopense ente les economíes del mundu nes que los turistes que pernocten n’agospiamientos de Airbnb tienen un mayor impactu económicu. La empresa calcula que’l país de la Mariña del Sol ingresó alredor de 6.900 millones de dólares (6.400 millones d’euros) en 2018 y México, 2.700 millones de dólares al traviés de Airbnb (2.500 millones d’euros), aprosimao.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar