Portada Lliteratura España va ser invitada de La Feria’l Llibru de Frankfurt nel 2022 y non nel 2021

España va ser invitada de La Feria’l Llibru de Frankfurt nel 2022 y non nel 2021

by redacción asturnews

El Ministeriu de Cultura vieno acabante d’aceptar esta selmana pasada’l pidimientu de la Feria del Llibru de Frankfurt de treslladar del 2021 al 2022 l’añu en qu’España va ser el país convidáu d’honor d’esi acontecimientu editorial.

El departamentu qu’encabeza José Manuel Rodríguez Uribes tomó la decisión dempués de consultar a la Federación de Gremios d’Editores d’España. Y failo de manera consensuada con Eslovenia ya Italia en cuantes que países que van recoyer el testigu como convidaos nes ediciones siguientes, esto ye, los años 2023 y 2024, respectivamente. La feria del 2022 va celebrar ente los díes 19 y 23 d’ochobre.

El motivu del desplazamientu de feches en cadena ta nel pidimientu de Canadá de retardar hasta l’añu que vien la so asistencia como convidáu –prevista en principiu pa la edición del 14 a 18 d’ochobre del 2020– pa evitar amenorgar na so delegación les llimitaciones que traería la pandemia.

La de Frankfurt ye la cita más importante del mundu editorial de fala non española. Ellí róblase’l 80% de los contratos añales de derechos d’autor nesti ámbitu, a escala internacional.

Tamién te podria gustar