Portada Música España camina pa escontra la so propia Academia de la Música

España camina pa escontra la so propia Academia de la Música

by redacción asturnews
Foto: Montserrat Labiaga Ferrer (https://www.flickr.com/photos/montse/)

España camina pa escontra la creación de la so propia Academia de la Música, que englobe tolos frentes y sectores d’esti negociu y motor cultural, cola presentación y puesta en marcha d’una federación integrada por nueve asociaciones sol nome de Ye_Música.

Nuna casa tan musical como’l Wizink Center de Madrid tuvo llugar esti xueves pasáu la puesta de llongura d’esta entidá, xestada tres el telón públicu mientres los postreros trés años para establecer un plan estratéxicu hasta 2022. “Ye un plan para trabayar nes llínees económiques d’esta industria, tolo que se deriva de la industria fonográfico, la de los derechos d’autor, de la música en vivu y de les mercaderías”, sorrayó Joaquín Martínez Silva, presidente d’esta Federación de la Música d’España, al numberar los trés grandes oxetivos”.

Primero, “trabayar en ser la voz colectiva del sector, con una vocación inclusiva escontra otres organizaciones tresversales”, y tamién “promover l’afitamientu de la industria musical”, fundamentalmente al traviés d’una normativa llaboral con clasificación específica de cada puestu y atendiendo a “la temporalidá inherente al sector, con un réxime fiscal fayadizu al mesmu. De terceres, “construyir una metodoloxía para identificar, introducir, consolidar y internacionalizar el talentu”.

Foi’l pasáu 30 d’ochobre cuando s’anunció la nacencia de Ye_Música con un comunicáu inaugural que yá afitaba como oxetivos concretos la creación d’un Manual de “Bones Práctiques” pa la contratación. Coles mesmes citóse la intención d’establecer un Fondu del Estáu pal desenvolvimientu d’esta industria n’España y encetar en collaboración colos axentes claves del Estáu un plan que dexe promocionala fora de les nueses fronteres.

Ye_Música ta formada por Acces (Asociación Estatal de Salas de Música en Directu), AEDEM (Asociación d’Editores de Música Independientes), AIE (Sociedá d’Artistes Intérpretes o Ejecutantes d’España), APM (Asociación de Promotores Musicales) y ARTE (Asociación de Representantes Técnicos del Espectáculu). Tamién figuren ente los sos integrantes OPEM (Organización Profesional d’Editores de Música), Promusicae (Productores de Música d’España), SGAE (Sociedá Xeneral d’Autores y Editores) y UFI (Unión Fonográfica Independiente).

Tamién te podria gustar