Portada Conceyos Ésitu de les visites empuestes a los parques históricos de La Zoreda y el Naranco

Ésitu de les visites empuestes a los parques históricos de La Zoreda y el Naranco

by redacción asturnews

Les visites programaes a los parques de La Zoreda y el patrimoniu de la guerra civil nel Naranco realizaos ente los díes 5 al 30 de setiembre de 2021, dientro del programa “Conoz los tos parques”, de la conceyalía de Parques y Xardinos del Conceyu d’Uviéu, tuvieron un ésitu mui granible. Nos percorríos, desenvueltos ente los díes 5 y 30 de setiembre participaron 549 persones.

El programa incluyó visites empuestes de dos hores de duración tanto nel parque históricu industrial de La Zoreda, según un percorríu d’igual desenvolvimientu, poles trincheres y fortificaciones de la guerra civil nel monte Naranco.

Esti mesmu programa desenvolviose de forma esperimental mientres 10 díes del mes de setiembre de 2020, acutaes toles places n’apenes una mañana, demostrando l’ésitu de dicha iniciativa y la necesidá de la so ampliación nel 2021. L’ésitu de les visites foi total coles places ufiertaes al completu dende’l día 14 del mes.

Prácticamente la totalidá de les visites d’esti mes fueron realizaes por vecinos d’Uviéu, que nel 90 % de los casos non solo desconocíen el patrimoniu históricu industrial y militar de dambos parques, sinón que yera la primer vegada qu’afayaben l’espaciu natural de La Zoreda.

Con leves variaciones, y con delles suspendíes pola agua, 549 visitantes participaron d’estes visites empuestes, siendo na so gran mayoría mayores de 50 años.

Tamién te podria gustar