Portada Tecnoloxía Escueyen a los blogues Fueya en Blanco y Conceyu Nacional de Liriu como los meyores de 2010

Escueyen a los blogues Fueya en Blanco y Conceyu Nacional de Liriu como los meyores de 2010

by asturnet

Los organizadores del certame Meyor Blogue n’asturianu del añu 2010 anunciaron yá los ganadores de la votación, que tuvo abierta hasta ‘l día caberu de xineru. El Meyor Blogue según los llectores foi’l del Conceyu Nacional de Liriu, dedicáu a les noticies d’esti deporte asturianu de recién recuperación, recibiendo’l 20% de los votos. El Meyor Conteníu según la comunidá bloguera ye’l de Fueya en Blanco, col 12% los votos; mientres que González y González se fizo col premiu al Meyor Diseñu, col 13% de los votos válidos.

La entrega de premios va celebrase en La Pola Siero, dientro del III Sidra & Blogues, cola entrega de premios, delles charres y un alcuentru informal ente los blogueros y los llectores. Entá nun hai fecha, pero sedrá enantes del 15 de febreru.

Ente los regalos a los ganadores van tar dellos exemplares de la revista Formientu, asoleyada por Xareos! Xestión Cultural, un llote de discos d’Algamar Producciones, cedés y colgantes d’Ubuntu de Softastur y camisetes cola asturina de Xuventú Asturianista del PAS.

Tamién te podria gustar