Portada Lliteratura Escritores n’asturianu celebraron una xunta na casa natal de Fernán-Coronas

Escritores n’asturianu celebraron una xunta na casa natal de Fernán-Coronas

by asturnet

Esti sábadu pasáu, 23 d’ochobre, y coincidiendo cola celebración del Día de la Biblioteca celebróse la II Xunta d’escritores y otros profesionales na casa natal del Padre Galo, en Cadavéu. Nel actu participaron escritores, editores, bibliotecarios, profesores de Llingua y Lliteratura, tantu en castellán como n’asturianu, persones qu’asisten a los Talleres de Llectura y otres persones de la cultura.

La xornada dedicóse al llibru infantil y xuvenil n’asturianu, coles conferencies “Escribir llibros infantiles y xuveniles n’asturianu”, por María Esther García; “La edición de llibros infantiles y xuveniles n’asturianu”, por Ángela Sánchez Vallina, de la Editorial Pintar-Pintar; y el “El llibru infantil y xuvenil n’asturianu na escuela”, por Carmen Guardáu Parga (escritora y profesora d’Educación Primaria) y Norbero Martín (profesor d’Educación Primaria).

Amás, fízose una mesa redonda y dempués “Una alcordanza pa Nené Losada y dos poetes de Cadavéu: el Padre Galo y Casimiro Cienfuegos Rico”, por Mary Ricu, familiar de Casimiro y persona venceyada a l’animación a la llectura.

La música tuvo’l so espaciu cola actuación de Dani García de la Cuesta, Rafa Lorenzo y gaiteros de la Banda de Música de L.luarca.

Tamién te podria gustar