Portada Fiestes Escosaes toles entraes pa eventos infantiles programaos n’Avilés

Escosaes toles entraes pa eventos infantiles programaos n’Avilés

by Próspero Morán

Una vegada escosaes toles entraes pa eventos infantiles programaos n’Avilés y por cuenta de l’alta demanda, aumenten les places para los talleres de “Educa conciencia” del 2 y 9 de xineru; les invitaciones tan disponibles en navidadaviles.com.
Yá nun queden places disponibles para los espectáculos infantiles dientro de la propuesta de Navilés na carpa de La Esposición. L’alta demanda provocó que s’escosaren toles entraes nos 11 eventos, toos gratuitos, programaos hasta’l sábadu 9 de xineru, qu’incluyíen talleres educativos, maxa, títeres, conciertos, circu y cuentacuentos.

La conceyalía de Festexos decidió ampliar, con una vez más cada dia, les places disponibles nos trés talleres educativos “Educa conciencia” entá por realizar, el 2 de xineru (“El plásticu y los océanos”) y el 9 de xineru (“Enerxíes Anovables). Van Ser a les 10.15 hores, y l’inscripción podrá realizase a partir de mañana a les 10.00 hores dende la plataforma navidadaviles.com.

Pal so desenvolvimientu estremaránse les midíes de seguridá frente al COVID-19, de tala forma que l’actividá de cada taller va realizar en grupos amenorgaos, y tantu el material como la cortil van ser higienizados antes del so usu.

Tamién te podria gustar