Escosaes les entraes pal tercer estrenu teatral de la temporada n’Avilés: “Copenhague”

Escosaes les entraes pal tercer estrenu teatral de la temporada n’Avilés: “Copenhague”
15 febreru 14:17 2019 Imprimir

Esti vienres 15 de febreru a les 20.15 hores nel Teatru Palacio Valdés. Emilio Gutiérrez Caba, Carlos Hipólito y Malena Gutiérrez recreen l’alcuentru ente los físicos Werner Heisenberg y Niels Bohr na Dinamarca ocupada polos nazis. Claudio Tolcachir torna a Avilés, dirixiendo’l multipremiado testu de Michael Frayn en versión de David Serrano y failo escosando les entraes.

El Teatru Palacio Valdés vuelve colgar el cartelu d’entraes escosaes, nesta ocasión con motivu del estrenu de “Copenhague”, obra que plantega un dilema sobro la ética de la ciencia y l’amistá mientres la Segunda Guerra Mundial. Emilio Gutiérrez Caba, Carlos Hipólito y Malena Gutiérrez componen l’elencu que va poner n’escena’l multipremiado testu de Michael Frayn afechu y empobináu por Claudio Tolcachir.

La obra plantega dilemes sobro la ética de la ciencia, pero tamién de llealtá y amistá, una reflexón a partir del históricu alcuentru ente los físicos Niels Bohr y Werner Heisenberg, col nazismu, la bomba atómica y la Segunda Guerra Mundial como fonderada. La cita, esti vienres, a les 20.15 hores.

“Copenhague” llanza continues entrugues al espectador. Unu de les grandes temes que protagonicen la obra ye l’usu de les meyores científiques pa crear armes apavoriantes, daqué qu’en plena Segunda Guerra Mundial convertir nuna carrera contrarreló col fin evitar que los nazis llegaren a cuntar cola bomba atómica, y sí la tuvieren los aliaos.

“Copenhague” ye muncho más qu’una simple recreación sobro qué asocedió naquella visita na capital d’una Dinamarca ocupada en 1941 polos nazis, del alumnu Heisenberg al maestru Bohr, y que terminó cola abrupta rotura de l’amistá ente dos de los mayores científicos de la hestoria. Un conflictu de conciencia, ente un Heisenberg al frente del programa nuclear nazi y que trataba de tu a tu a los grandes xerarques de la bederre dictadura, y un Bohr fíu d’un luteranu y xuna xudía, y amigu de la mesma de la mayoría de los científicos que taben al mandu de les investigaciones atómiques de los aliaos.

  Categories: