Portada Escéniques Escosaes les entraes pa les visites teatralizaes al Palacio Valdés

Escosaes les entraes pa les visites teatralizaes al Palacio Valdés

by redacción asturnews

Conocer les coraes del Teatru Palacio Valdés de la mano de personaxes clásicos de la escena teatral convirtióse n’una de les actividaes más reconocibles y demandaes de la programación navidiega d’Avilés. Tantu, que les entraes pa esta nueva edición de les Visites Teatralizaes, qu’entamaron ayeri y siguen güei y mañana vienres 4 de xineru, escosaron con rapidez.

Destinaes a un públicu infantil y adultu, actores y actrices de la compañía asturiana Teatro Factoría Norte son los encargaos d’exercer de cicerones poles coraes d’unu de les cortiles más emblemátiques de la escena teatral española, el llugar nel que s’estrenen cada añu dalgunes de les producciones más importantes del país.

Los visitantes van tener la oportunidá de conocer la hestoria del teatru, al traviés de los espacios conocíos pal públicu, pero tamién los ocultos, dende la tramoya a los camarinos nos que les actrices y actores más famosos del panorama teatral español prepárense para salir a les tables.

Acaldía van tener llugar dos pases, en grupos de 40 visitantes, d’aprosimao una hora y cuartu de duración. El miércoles 2 y el xueves 3, van ser pela tarde, a les 17 y a les 19 hores; el vienres 4, pela mañana, a les 11 y a les 13 hores. Les entraes teníen un costu de 4 euros pa los adultos y de 2 pal públicu infantil (de 2 a 12 años).

Con éses 240 persones, nueves y mayores, van poder afondar na escena diseñada por Manuel del Bustu, del qu’en 2020 va cumplise’l centenariu de la so primer inauguración, y que nel 2017 cumplió’l primer cuartu de sieglu de la so reapertura y vuelta a la vida, con una programación qu’asitia a Avilés como’l referente indiscutible de la escena n’Asturies, y al altor de les más importantes places nacionales.

Los personaxes de la compañía teatral Factoría Norte van emponer a los visitantes, pertrechaos d’embruxu y bon humor, convidándolos a conocer la hestoria recuperada, los espacios singulares, la trastienda desconocida y los rellabicos más entrañables del Teatru Palacio Valdés. Un percorríu prestoso y entretenío al traviés del cual afayar el magníficu edificiu, y sentise por un momentu, protagonista al pie de los más grandes autores, actrices y actores que dexaron la so buelga nél.

Tamién te podria gustar