Portada Sociedá Escomienza en Llangréu la V Selmana Cultural n’Asturianu

Escomienza en Llangréu la V Selmana Cultural n’Asturianu

by asturnet

La V Selmana Cultural n’Asturianu de Llangréu escomienza esti llunes en Sama con una conferencia de Pablo Xuan Manzano sobre’l venticincu aniversariu de la creación de l’Academia de la Llingua. La lliteratura nel vai del Nalón, el teatru, les actividaes pa los más mozos y un conciertu de Llan de Cubel completen el programa d’estes xornaes organizaes pola Oficina de Promoción Llingüística del conceyu embaxo’l títulu “A la gueta los oríxenes”.

La Casa Cultura de Sama acueye esti llunes a les 20.00 hores la conferencia del académicu Pablo Xuan Manzano titulada “25 años de l’Academia de la Llingua Asturiana. Mañana martes 8, a les 20.30 na Casa Cultura de La Felguera, l’actor y monologuista Carlos Alba “Cellero” va representar dellos monólogos modernos. Les actividaes d’esta Selmana Cultural siguen el miércoles 9 a les 20.00 hores na Casa la Cultura de Sama col III Alcuentru d’Escritores del Valle del Nalón, que nesta ocasión van falar de la torna y van facelo al través de les voces d’Helena Trejo Fombella, Severino Antuña, Anselmo Orviz y Pablo Rodríguez Medina.

El xueves 10 nel Centru Cultural de Riañu va haber una llectura de cuentos a cargu de los escritores Xosé R. Martín Ardines, Chechu García y Ana Vanessa Gutiérrez. Los escolinos van ser los protagonistes de l’actividá del viernes 11 nel Teatru Llangréu a les 10.30 de la mañana con una representación de la obra “Un besu por un quesu” a cargu de la compañía Electra y pela tarde a les 19.00 hores van proyectase dellos cortometraxes n’asturianu nel Centru Cultural de Riañu. La Selmana Cultural remata’l sábadu 12 con un conciertu de Llan de Cubel nel Teatru Llangréu a les 20.00 hores.

Como actividá complementaria a les programaes pola Oficina de Promoción Llingüística de Llangréu va celebrase la esposición “Alcordanza: 50 años de Reija” nel Centru de Cultura de Riañu, una amuesa que repasa la hestoria del grupu de baile de Reija ente’l 7 y el 21 de payares.

Tamién te podria gustar