Portada Música Escomienza Derrame Rock 2005 con un menú non aptu pa dietes musicales baxes en caloríes

Escomienza Derrame Rock 2005 con un menú non aptu pa dietes musicales baxes en caloríes

by asturnet

El festival Derrame Rock escomienza güei en Pravia con un menú del día non aptu pa les dietes musicales baxes en caloríes. La Mala Rodríguez , Orishas y la Pulquería como platos fuertes nun de los escenarios; nel otru, Dixebra, Boikot, Gatilazo y Skikoo –que sustitúin a A.N.I.M.A.L después de la so caída del cartelu por causes ayenes a la organización. Entrambos escenarios tienen el comederu abiertu dende’l mediudía y nun van parar de servir cebera hasta onde la madrugada mande. Dende esti meudía hasta les últimes hores de la nueche del domingu 3, el recintu d’Agones va convertir Pravia nel puntu más caliente d’Asturies.

La fiesta principia a les 13.30 nel escenariu San Miguel cola actuación de Human, al que van siguir Skund DF, a les 15.30 y los veteranísimos Ñu a les 17.30; Dixebra llega a les 19.30, Boikot a les 21.45 y Gatillazo a les 24.30; Skizzo son los encargaos de pesllar la romería alrodiu de les 3.30 nesti escenariu pa los amigos del rock más enerxéticu.

Los primeros n’actuar nel otru escenariu, el de Sol Música, son Los Reconoces, a les 14.30; síguelos Savia a les 16.30 y darréu Eskorzo a les 18.30. La Pulquería tienen anunciada la so actuación pa les 20.30; Orishas a les 23.00 y La Mala

a les 2.00 de la mañana. Habeas Corpus echa’l toldo al macrofestival nel so primer día alrodiu de les 4.15 de la madrugada.

Amás del menú musical, Derrame Rock ufierta pa güei y dientro de les actividaes programaes en colaboración cola Fundación Muñiz Zapico y y el Conseyu de la Mocedá d’Asturies, un homenaxe alcuentru con veteranos lluchadores de la guerrilla antifranquista y la proyección del documental “Maquis”, producíu por Canal de Historia. Inaugúrense tamién güei dientro’l recintu del festival les esposiciones “Diez años de Derrame” y “El Ché Guevara n’España”.

Los platos fuertes pa mañana sábadu son El Bicho y Reincidentes, nel escenariu San Miguel y O’Funkillo y Def Con Dos nel escenariu de Sol Música. El domingu llegara-yos el turnu a Transfer, Los Berrones, Banda Bassotti y Mago de Oz. Xunta ellos una docena y media más de grupos preparaos pa nun dexar indiferente a nadie.

La organización tien instalada una zona d’acampada alrodiu’l recintu del festival y hai diverses llinies d’autobuses especiales y organizaos que lleven hasta Agones. Derrame rock 2005 espera recibir alredor de diez mil asistentes na so décima edición. El preciu de les entraes: 25 euros en venta anticipada y 30 en taquiella pa un día; los abonos pa los tres díes tan puestos a la venta en 40 euros, anticipada y 45 en taquiella.

Tamién te podria gustar