Portada Educación Escolinos asturianos piden una asignatura de Derechos Humanos na enseñanza obligatorio

Escolinos asturianos piden una asignatura de Derechos Humanos na enseñanza obligatorio

by asturnet

Un total de 1.835 escolinos de primaria y 1.690 de secundaria, pertenecientes a 26 centros educativos asturianos, pidieron nes últimes selmanes a la Ministra d’ Educación y Ciencia, María Jesús San Segundo, la inserción d’una asignatura de Derechos Humanos nos planes d’estudiu de la enseñanza obligatorio. L’acción enmárcase na campaña “Por una educación en Derechos Humanos” d’Amnistía Internacional (AI).La campaña, puesta en marcha énte’l discutiniu sobre la reforma de la Llei Orgánica d’Educación (LOE), tenta que los alumnos espresen col unvíu de postales a la Ministra San Segundo les sos esmoliciones énte un proyectu de Llei que, según Lucía Fernández -responsable de la campaña n’Asturies- “nun satisfai les encamentaciones de Naciones Uníes sobre educación porque nun contempla la inserción d’una asignatura qu’aborde los derechos humanos”.

Hasta la agora, 14 centros de primaria y 12 de secundaria de toa Asturies sumáronse a la iniciativa d’Amnistía Internacional, que tien por oxetivu asegurar que la enseñanza y el deprendizaxe de los derechos humanos seyan componentes esplícitos y dafechamente desarrollaos dientro la LOE. AI pide incluyir nos planes d’estudiu una asignatura obligatoria d’ educación en derechos humanos, en tolos niveles educativos, con conteníos específicos, d’alcuerdu a les encamentaciones del “Programa Mundial pa la Educación en Derechos Humanos” de Naciones Uníes, aprobáu el 10 d’avientu de 2004.

El Programa Mundial establez como un elementu clave de les polítiques educatives la incorporación de la educación en derechos humanos dientro’l sistema d’enseñanza, la incorporación de la mesma nos planes d’ estudiu y la inserción na formación y capacitación profesional.

Nel so esfuerzu pa que les autoridaes educatives camuden el proyectu de llei, nel mes de marzu Amnistía Internacional pañó la firma de 4.500 profesionales de la educación en tol estáu. Ente los firmantes alcuéntrase el Rector de la Universidá d’ Uviéu, Juan Vázquez.

“Cosciente de la importancia que la educación tien pa consiguir un mundu nel que toles personrs disfruten d’una vida ensin abusos contra el derechu a la integridá física y mental, a la llibertá de conciencia y a nun sufrir discriminación, AI trabaya activamente pa que los derechos humanos tean presentes na formación de neños y mocedá”, afirmó Lucía Fernández.

Tamién te podria gustar