Portada Lliteratura Entregáronse n’Astorga los premios del I Certema de Rellatu Curtiu “La Caleya”

Entregáronse n’Astorga los premios del I Certema de Rellatu Curtiu “La Caleya”

by asturnet

Esti sábadu pasáu entregáronse n’Astorga, Lleón, los premios del I Certame de Rellatos Curtios “La Caleya”, qu’otorgaba l’asociación col mesmu nome y el Conceyu d’Astorga a rellatos curtios en cualesquier de les variantes del asturlleonés.

Cola presencia y participación del alcalde de la villa y el conceyal de Cultura Tradicional y Valores Autóctonos, Enrique Soto de Soto, que fizo la so intervención n’asturianu, entregáronse unos premios que tuvieron por ganador a Xosepe Vega, escritor lleonés y que cuntaron con representantes de tol dominiu llingüísticu, dende Zamora a Xixón, siendo Inaciu Galán, premiáu col cuartu premiu ax aequo pol rellatu “El ruiu que facíen les piedrines”, l’únicu asturianu ente los ganadores.

L’Asociación “La Caleya” convocaba esti añu per primer vegada esti premiu de rellatos curtios abiertu a la participación d’escritores de tol dominiu llingüísticu ástur y el fallu fízose públicu nuna ceremonia que se celebró nel auditoriu del Conservatoriu “Ángel Barja”, presentada por Mónica Pérez García, presidenta de l’Asociación qu’otorga’l galardón.

El xuráu d’esta primer edición del premiu tuvo formáu por Héctor García Xil, Roberto González-Quevedo, que por problemes de salú nun pudo acudiar al actu, y Fernando Álvarez-Balbuena faciendo de secretariu Mariano García Quintas.

A lo llargo de la entrega, Elena Monedero y Sara Fernández, alumnes del Conservatoriu interpretaron dellos temes a al guitarra, pa finar cola llectura de fragmentos de los cuentos ganadores per parte de los autores premiaos.

Tamién te podria gustar