Portada Lliteratura Entamen les Xornaes de Lliteratura Xuvenil en Samartín del Rei Aurelio

Entamen les Xornaes de Lliteratura Xuvenil en Samartín del Rei Aurelio

by asturnet

La Conceyalía de Cultura, Educación, Deporte organiza les XI Xornaes de Lliteratura Infantil y Xuvenil que se van a celebrar a lo llargo d’esti mes. El programa d’esta edición ye heteroxéneu en cuantes a que contién cine, teatru, esposiciones y lliteratura, pero toos estos xéneros xiren alredor del terror que fai de filu conductor d’estos alcuentros lliterarios. Güei a les 18:30 de la tarde ábrense cola inauguración de la esposición del llibru MIEU, escritu por Milio’l del Nido y con ilustraciones d’Alberto Sastre. Na inauguración van tar presentes Ángela Sánchez, de la Editorial Pintar-Pintar y Gema Suárez Torre, conceyala de Cultura de Samartín del Rei Aurelio.

L’envís d’estes xornaes pasar por impulsar vezos de llectura y creativos ente’l públicu infantil y xuvenil pente medies de el so aproximamientu al mundu de les lletres, les arte escénicas o’l cine dende una perspectiva recreativa y coles mesmes educativa.

Les xornaes son tamién una escelente oportunidá pa conocer novedaes en lliteratura infantil y xuvenil y facer un repás a los trabayos que nos últimos años tán produciendo nel xéneru del terror, en medios como la radio, el cine, el teatru o’l cómic.

El programa va rematar el 28 de payares, con conteníos en llingua asturiana y castellán.

El martes 13 tendrá llugar la proyección de la película “La nueche de los muertos viviente”, un clásicu del géneru de terror del añu 1968 y que se puede revisar agora n’asturianu gracies al doblaxe de Gonzali Producciones. La proyección fadráse na Casona del Bravial a les siete de la tarde. La entrada ye llibre y gratuita.

La viniente selmana, el miércoles 21 de payares tendrá llugar una charra a cargu del escritor Chechu García titulada “Terror n’asturianu” y na que se llevará a cabu un repás de tolo que se fizo y se ta faciendo col xéneru de terror en llingua asturiana, tanto nel ámbitu lliterariu como n’otros como’l cómic, la radio, la televisión o’l cine. Esta actividá celebraráse tamién na Casona del Bravial.

El día 28 la Casona del Bravial acueye un alcuentru con Milio’l del Nido, autor de los testos del llibru infantil Mieu, que cunta la hestoria de dos hermanos que se treslladen colos sos padres a una casona antigua al pie d’un faru nel que comiencen a asoceder fechos estraños. Na presentación l’autor tará acompañáu por Ángela Sánchez, de la Editorial Pintar-Pintar.

A toes estes actividaes que se celebrarán na Casona del Bravial hai qu’añedir tamién les representaciones teatrales que tendrán llugar nes escueles d’escolinos. El martes 6 de payares Carlos Alba representará la obra “Un cuentu, un arrullu, un cantar”, a les 10:30 na escuela infantil de L’Entregu y a les 11:30 na de Sotrondio.

Tamién habrá representaciones pa los centros escolares nel Teatru Municipal de Samartín. El martes 13 Con Alevosía Teatruo representará “Tristán y Pauletta”. Tomen el relevu Tras la Puerta Títeres, que representarán el xueves 15 “Malas Palabras”. P’acabar, el miércoles 21 de noviembre Callejón del Gato representará “Semillas de Cardamomo”. Toles representaciones serán a les 11:30 de la mañana.

Porgrama completu d’actividaes de les Xornaes

Tamién te podria gustar