Portada Conceyos Entamen en Colunga los Alcuentros cola Cultura Tradicional

Entamen en Colunga los Alcuentros cola Cultura Tradicional

by asturnet

L’actuación del Grupu de Teatru “L’Horru” (de Barcia-Valdés) cola obra “Nel cielu hai una estrella” va abrir güei a les 21:30 hores los actos de los XV Alcuentros cola Cultura Tradicional d’Asturies, na Sala Loreto de Colunga. Esta edición va ser pesllada cola celebración del VI Mercáu Tradicional nos Alcuentros, y va cuntar con charres, música y otres actividaes venceyaes a la cultura’l país que van celebrase en Colunga, La Isla y Llastres.

Mañana, xueves 15, les cais, places, chigres y Campu Loreto de Colunga van acoyer a partir de les 12 hores los Cantares de Chigre, colos cantantes Andrés Cueli y Maximino Solís acompañaos a la gaita por Iñaki Sánchez y Rodrigo Joglar. Esta actividá enmárcase nel III Requexu de la Tonada Asturiana.

El vienres, el Centru de Servicios Múltiples “El Piqueru” de Llastres va celebrar a les 19:30 hores, la charra al cargu d’Alberto Álvarez Peña, “Lleendes Asturianes”, con proyección de diapositives. El llunes siguen los actos cola actuación, na Sala Loreto de Colunga, y a les 21:30 hores, del Grupu de Teatru “Carbayín” (de Siero) cola obra “Ello yera una vegada”.

Ente los díes 22 y 23, Colunga y La Isla van acoyer el taller de repostería “tradiciorixinal”, tituláu “Llambiotaes nos alcuentros”. Tamién el xueves 22, a les ocho y media, va celebrase un conciertu en Colunga, con Xuacu La Miranda y Mento Hevia.

El sábadu 24 y domingu 25 na Plaza del Conceyu, en Colunga celebraráse esti Mercáu que va sirvir de colofón a los Alcuentros y que, amás de diversos puestos de venta y esposición de productos artesanos y alimenticios, va cuntar con talleres en vivu sobre antiguos oficios, xuegos tradicionales, animaciones y actuaciones folclóriques y musicales. Va haber, tamién nel so marcu, una esposición de preseos tradicionales ya intervenciones en directu con curdión, zanfonía, xiblates, percusión…

El día 24, sobre les 20:00 h. va tener llugar nel Mercáu el Festival de l’Asociación d’Intérpretes de la Canción Asturiana (A.I.C.A.) cola intervención de los cantantes de tonada asturiana Juan Robledo Iglesias, Laudelina Hortal y Juan Luis García Lobo, acompañaos a la gaita por Francisco José Álvarez. va cuntase nesti Festival cola actuación del Grupu de Teatru “La Cruz de Ceares” que va representar la obra “El recateo”.

Tamién te podria gustar