Portada Cine Entama’l doblaxe d’una nueva película al asturianu

Entama’l doblaxe d’una nueva película al asturianu

by asturnet

Esti vienres entamó la producción del doblaxe al asturianu d’otru clásicu cinematográficu: CHARADA (‘Charade’ nel so títulu orixinal). Trátase d’una película del añu 1963 dirixida por Stanley Donen, y protagonizada por Cary Grant y Audrey Hepburn. Tamién actúen nella los actores Walter Matthau, James Coburn, George Kennedy, Dominique Minot, Ned Glass y Jacques Marin. La banda sonora y música de créditos son de Henry Mancini y los títulos animaos de Maurice Binder.

CHARADA allúgase ente los xéneros thriller y comedia romántica. La canción de la película tuvo nominada al Óscar. Cary Grant y Audrey Hepburn fueron candidatos a los Globos d’Oru como meyor actor y meyor actriz de comedia o musical, respectivamente. El guionista, Peter Stone, recibió en 1964 el Premiu Edgar de los Escritores de Misteriu d’América al meyor guión adaptáu.

SINOPSIS:Regina ye una muyer que vuelve d’unes vacaciones nuna estación d’esquí enfotada en divorciase, pero cuando llega a París resulta que mataren al so maríu. Les sospeches recain en trés homes que tán dispuestos a tou col envís de conseguir una gran fortuna que tendría de tar en manos del asesináu, pero qu’en realidá pertenez al gobiernu de los Estaos Xuníos.

Tamién te podria gustar