Portada Educación Entama’l cursu escolar nel Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia d’Avilés

Entama’l cursu escolar nel Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia d’Avilés

by redacción asturnews

El Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia (CIAA) torna a la so actividá tres el descansu veraniegu con xuntes ordinaries y l’asistencia de los sos miembros a eventos puntuales mientres el mes de payares. Empiecen les xuntes ordinaries estremaes por grupos d’edá. Van Participar, amás, n’eventos puntuales como’l XV Foru Solidariu d’Avilés.

Les xuntes ordinaries estremar por edaes,  coles mires d’ufiertar un espaciu de participación específicu y afechu a les necesidaes de cada etapa educativa. La organización d’estos alcuentros va llevar a cabu d’alcuerdu al siguiente esquema:

1ª selmana de cada mes: Grupu de Primaria.
2ª selmana de cada mes: Grupu de 1º y 2º d’ESO.
3ª selmana de cada mes: Grupu de 3º y 4º d’ESO.
4ª selmana de cada mes: Grupu JPG (Grupu de Participación Xuvenil).

Amás, mientres el mes de payares, el grupu va participar en distintos eventos qu’apurren mayor visibilidá a la so actividá y dexen los sos integrantes compartir cola ciudadanía adulta espacios de reflexón.

Esti 6 de payares, el Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia participó na Mesa Redonda del XV Foru Solidariu d’Avilés sobro l’Oxetivu de Desenvolvimientu Sostenible nº5: Igualdá de Xéneru. Nesti espaciu, dos persones del grupu van dar a conocer les esperiencies en clave de xéneru de les que tomen parte y apurren a la comunidá.

El grupu tamién participa n’actividaes autonómiques como la que va tener llugar el 12 de payares, día en que se van asistir a una xunta na see de UNICEF Xixón como representantes del Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia d’Avilés, formando parte d’un grupu impulsor. La sesión de trabayu tien como oxetivu poner en marcha’l temariu de les Xornaes Universitaries sobro los Derechos de la Infancia, que se van celebrar en febreru de 2019.

El 15 de payares va tener llugar el Plenu del Conseyu Municipal d’Infancia y Adolescencia nel Conceyu d’Avilés. Esti día, l’alcaldesa d’Avilés recibe a los neños, neñes y adolescentes del Conseyu pa escuchar les sos propuestes ya idees en relación a cuestiones que los afecten directamente según los proyectos que tán poniendo en marcha.

Tamién te podria gustar