Portada Comunicación Entama’l cursu d’especialización de periodismu en situación de minorización llingüística

Entama’l cursu d’especialización de periodismu en situación de minorización llingüística

by asturnet

El vienres 25 de febreru entamaba’l cursu d’especialización pa periodistes en situación de minorización llingüística que va cellebrase ente’l 25 de febreru y el 9 d’abril con 42 profesionales inscritos que van recibir formación especializada cada vienres n’Uviéu y cada sábadu en Xixón. El Xefe de la Oficina de Política Llingüística, xunta’l profesor y direutor d’Asturnews Próspero Morán foron los encargaos d’abrir el cursu.

En términos xenerales, el cursu desendolcaráse como taba previsto nun principiu: Les clases impartiránse vienres y sábados na Facultá de Filoloxía, N’Uviéu, y nel Antiguu Institutu Xovellanos de Xixón, y la nómina de profesores ta encabezada por Xuan Busto en calidá de director ya inclúi, ente otros docentes como’l especialista asturianu en Ortoloxía Fernando Álvarez Balbuena, el profesor de l’Autónoma de Barcelona Emilio F. Peña y la profesora de la Universidá del País Vascu María José Cantalapiedra, al director d’Asturnews y profesor na Universidá Carlos III de Madrid, Próspero Morán.

Asinamesmo, el monográficu formativu d’Estensión Universitaria, que nun proporciona créitos de llibre configuración y, poro, nun tien valor académicu pa superar una carrera, ta empobináu de forma preferente a periodistes titulaos o profesionales con esperiencia nos medios de comunicación.

El pasáu mes de payares, la Universidá completó un primer cursu especializáu d’asturianu pa periodistes que se desendolcó baxo la dirección de Xulio Viejo y en cuya presentación la conseyera de Cultura, Ana Rosa Migoya, aseguró que “ye una obviedá” que la llingua asturiana tará presente na nueva radiotelevisión autonómica.

Tamién te podria gustar