Portada Cine Entama’l cine de la Caxa nº77: Indentidaes

Entama’l cine de la Caxa nº77: Indentidaes

by asturnet

El nuevu ciclu de cine de la Caxa desenvolveráse dende’l martes 24 d’ochobre al miércoles 22 de payares. Nelli proyectránse 8 películes que nun s’amuesen nos circuitos comerciales y que recibieron importantes premios y distinciones.
Les proyecciones fadránse nos Centros Culturales de Caxastur d’Uviéu, Xixón, Mieres y Llangréu. Les películes “Stestí- Dalgo asemeyao a la realidá” y “Mi mejor enemigo” son les encargaes d’abrir esti ciclu de cine qu’apuesta polos conteníos alternativos a los de la distribución comercial.
“Stestí” ye una coproducción checo-xermana qu’algamó, ente otros premios, la Concha d’Oru del Festival de Cine de Donostia. Desenvuelve una historia na que dos vieyos conocíos entamen una vida meyor na que los sos caracteres van alcontrándose.
“Mi mejor enemigo” ye una coproducción d’Arxentina-Chile y España na que se cuenten los díes previos al enfrentamientu armáu ente Chile y Arxentina de 1978. La tensión de la espera del combate ye la causa del entamu d’amistaes ente supuestos enemigos, que transiten na raya del deber y el querer.

Tamién te podria gustar