Portada Conceyos Entama’l campus de branu de la Empresa d’Agües de Xixón

Entama’l campus de branu de la Empresa d’Agües de Xixón

by redacción asturnews

La Empresa Municipal d’Agües empecipia güei la sesta edición del campus de branu ‘El viaxe de l’Agua na to Ciudá’. Va empobináu a neñes y neños d’edaes entendíes ente los 6 y los 10 años que, por cuenta de la COVID-19, van partir en grupos amenorgaos, con más propuestes al campu y con toles midíes de seguridá y prevención necesaries pa la contención de la pandemia.

Amás de fomentar l’aprendizaxe de tolo rellacionao cola agua al traviés de talleres, xuegos y visites educatives, l’oxetivu ye facilitar la conciliación de la vida familiar y llaboral de madres y padres. El campus, que se va desenvolver hasta’l 7 d’agostu, distribuyir en trés ediciones de cinco díes n’horariu de 9:00 a 16:00 hores. Les y los participantes van faer un percorríu per Xixón, visitando l’Acuariu, la sienda de La Camocha, El Xardín Botánicu Atlánticu, el mesmu edificiu de la EMA o la sablera d’El Arbeyal.

El campus inclúi’l tresporte, comida individualizada y los materiales que sían necesarios. Les inscripciones pueden realizase al traviés de la see electrónica de la páxina del Conceyu de Xixón http://actividades.gijon.es/ACTTerceros/Oferta.do

Tamién te podria gustar