Portada Tecnoloxía Entama la Selmana Now-On Equilibria en Xixón

Entama la Selmana Now-On Equilibria en Xixón

by redacción asturnews

Meses redondes y programes exprés conformen la Selmana Now-On Equilibria de la innovación y la tresferencia tecnolóxica que se celebra nes instalaciones de la Cámara de Comerciu de Xixón.

Esti llunes, 19 de payares, entamaba en Xixón la Selmana Now-On Equilibria. Tratase d’un conxuntu d’actividaes enmarcaes nel Proyectu “Incubadora d’Alta Tecnoloxía Equilibria”, nel que collaboren el Conceyu de Xixón, el Centru Municipal d’Empreses y la Cámara de Xixón.

Nesta selmana de llanzamientu proponense un conxuntu de Meses Redondes con ponentes de primer nivel nos ámbitos de la Tresferencia Tecnolóxica, el Big Data, el Financiamientu y l’Innovación. Igualmente ufiértense dos Programes Exprés pal desenvolvimientu d’un Business Plan por aciu sesiones conxuntes y consultoríes individualizaes.

El Proyectu “Incubadora d’Alta Tecnoloxía pal fomentu de la innovación y la tresferencia de la tecnoloxía Equilibria especializada en salú, alimentación y deporte”, ta cofinanciáu pol Fondu Européu de Desenvolvimientu Rexonal (FEDER) nun 80% con cargu al Programa Operativu Plurirregional d’España 2014-2020.

Más información Meses redondes
Más información Programes exprés

Tamién te podria gustar