Entama la reserva d’entraes profesionales pa FETEN 2018

12 xineru 09:54 2018 Imprimir

Hasta’l xueves 25 de xineru de 2018 va tar abiertu’l plazu d’inscripción de profesionales y reserva d’entraes  FETEN 2018 que va desenvolvese del 18 al 23 de febreru.

FETEN, la Feria Europea d’Artes Escéniques para Neños y Neñes, va celebrar la so ventiavo séptima edición, ente’l domingu 18 y el vienres 23 de febreru de 2018. Si daquién deseya asistir a la feria en condición de Profesional tien de rellenase una ficha teniendo en cuenta les siguientes condiciones:

Los programadores ya invitaos escoyíos van disponer d’agospiamientu, almuerzu y comida del mediudía al cargu de la organización. L’agospiamientu va ser n’habitación doble. Quien deseye habitación individual tendrá d’abonar la diferencia al hotel.

Cada entidá convidada va disponer d’agospiamientu, almuerzu y xinta pa una persona. A los acompañantes ensin invitación va facilitáse-yos una acreditación pa los espectáculos programaos n’espacios con aforu ensin llindar, siendo pola so cuenta los demás gastos.

En casu de nun asistir a la feria los díes qu’indicó na solicitú d’inscripción, ye necesariu avisar de los cambeos a la organización. Si nun se comunicara, el solicitante va tener que faese cargu de los gastos correspondientes a los díes que tien asignaos na solicitú d’inscripción y nun utilizara.

Ficha d’inscripción de profesionales y axentes del sector.
Reserva d’entraes. Descargar y rellenar la ficha. Y guardar los cambeos en copia local y unviar el formulariu a: feten.acerca@gijon.es.

  Categories: