Portada Convocatories Entama la celebración de la V Seronda n’Avilés

Entama la celebración de la V Seronda n’Avilés

by asturnet

L’asociación Escontra’l Raigañu festexa la seronda n’Avilés y failo dende’l 9 y hasta l’11 de payares, nuna carpa puesta en Les Meanes d’Avilés. Les Xornaes del Maíz, la Sidra y el Pote ye una de les actividaes principales y va entamar el vienres a les 19:00 hores con un amagüestu con música en vivu. Va haber tamién una muestra y taller de bailles a cargu d’Escontra’l Raigañu y Na Señardá. Pa rematar el día, a les 23:00 hores, actuación del grupu Merlín.

El sábadu va abrise a les 11:30 hores con oficios tradicionales, un puestu-chigre con productos de la seronda y música en vivu. A la una y media la tarde van dase IV Concursu de llambiotaes de Seronda. Dempués d’una xinta popular, a les 16:30 hores va haber una competición de xuegos tradicionales y un pasacáis de la Plaza’l Carbayedo a Les Meanes. Darréu, actuación de la banda de gaites ‘Villa d’Avilés’, la V Esfoyaza y, a les 22:00 hores, la Nueche de Danza na Seronda, con un conciertu de La Bandina.

El domingu a les doce y media la mañana, va celebrase’l IV Festival d’Asturianía n’Avilés cola tonada de Mariluz Cristóbal Caunedo y Horacio Huerta, los monólogos de Pandiella y la gaita de Fonsu Fernández. La V Seronda n’Avilés, inclúi, amás, la esposición ‘Formes de vistir, maneres de vivir’, abierta hasta’l 23 de payares.

Tamién te podria gustar