Portada Política Engarradiella pola financiación d’un actu del Festival Xixón 5º 40’

Engarradiella pola financiación d’un actu del Festival Xixón 5º 40’

by asturnet

El PP de Xixón denunció estos díes “irregularidaes” nel pagu d’una factura del Festival Xixón 5º 40’, celebráu nesta ciudá nel mes d’agostu, al cargu de la Conceyalía de Cultura Tradicional y Llingua Asturiana. El Grupu municipal Popular pidió la comparecencia urxente del conceyal d’Educación y Cultura, el socialista Justo Vilabrille Linares, pa qu’informe na Comisión de Participación Ciudadana, “sobre la organización del Festival”.

Manuel Pecharromán y Francisco Rodríguez Cubiella, conceyales del PP, manifestaron nuna conferencia de prensa, que la citada ceremonia foi “un fraude, una burlla a los xixoneses y un timu que costó 1.800 euros”, qu’añaden, “sospechamos, fízose con una factura falsa”.

La contestación del Tercer Teniente de Alcalde y Conceyal de Cultura tradicional y Política Llingüística, Jesús Montes Estrada, xunto cola del so Asesor Roberto Colunga, nun tardó en llegar. Pa Colunga, la información dada pol PP “nun ye más qu’argumentos probes que busquen tapar otros asuntos propios”, y recordó “el grupu popular aprobó’l gastu na Xunta Rectora de la Fundación Municipal de Cultura “ensin dicir nada”, entrugándose Colunga si ye “nun saben lo que voten”.

Colunga comentó nel so día que Francisco Cubiella dixere que la web del festival “taba desenrrollada por una empresa venceyada al BNG”, cuando, según Colunga “ye 100% asturiana”.

Según Colunga “en realidá, lo que pasa ye que’l Partíu Popular ta en contra de cualesquier actividá que se faiga en Xixón en rellación a la cultura y tradición asturiana”.

Pa Montes Estrada esti ye un casu “utilización con mala fe del espediente, que ye tresparente dafechu”. Pa Churruca esti casu ye una “cortina de fumu sobre otros casos del PP, como’l Gürtel o los espedientes nos contendores”.

El conceyal quitó importancia a la factura de 1.551,72 € más iva, frente a más de 120.000 euros de gastu total del Festival “que, por muncho que se pongan, el Xixón 5º 40’ va repitise en 2010”.

Tamién te podria gustar