‘Enfants Terribles’ cumple 25 años ampliando’l so compromisu col públicu más nuevu del FICX

‘Enfants Terribles’ cumple 25 años ampliando’l so compromisu col públicu más nuevu del FICX
06 ochobre 19:08 2022 Imprimir

Enfants Terribles  cumple 25 años siendo una de les marques d’identidá del Festival Internacional de Cine de Xixón y guardando l’espíritu orixinal del certame. Anguaño, la sección volverá ufiertar una minuciosa selección de películes empobinaes a públicu infantil y adolescente para esfrutar nes sales y maurecer nes aules, daqué que caltuvo mientres los dos años anteriores magar la situación de pandemia.

En 2022, Enfants Terribles va ufiertar trelce llargumetraxes producíos n’España, Francia, Holanda, Polonia, Colombia, Arxentina o Brasil. Los filmes de la competición van ver por primer vegada n’España nel FICX, en pasando por festivales como Berlín, Locarno o Annecy.

Esti programa infantil y xuvenil del FICX ye un clásicu para la comunidá educativa d’Asturies dende fai 25 años, como lo demuestren los casi 230.000 estudiantes y profesores que pasaron poles sales de Enfants Terribles. Esta sección ye una parada obligatoria nel calendariu d’actividaes de colexos ya institutos non yá asturianos, tamién de Castiella y Llión, Galicia o Cantabria, que motiva a el educadores a faer usu de les proyecciones para aldericar en clase tarrezas actuales como la ecoloxía, la inmigración, la esclusión social o’l desenvolvimientu personal.

Más información

  Categories: