Portada Sociedá En “els Països Catalans” el consumu de medios y productos culturales en catalán ye casi inesistente

En “els Països Catalans” el consumu de medios y productos culturales en catalán ye casi inesistente

by asturnet

Los xóvenes de menos de 25 años de Catalunya, Baleares y Valencia son poco consumidores de productos culturales y de prensa y consumen más en castellán que en catalán, según amuesa esti día un estudiu de la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura (FUNDACC).

L’informe ‘La dieta mediàtica i cultural dels joves’, presentáu esti día y qu’analiza’l consumu de los medios tradicionales y productos como Internet, llibros, cine, videoxuegos, música, conciertos, espectáculos y exposiciones ente la mocedá de los “paisos catalans” amuesa que’l castellán ye la llingua más frecuente na “dieta mediática y cultural” de los mozos.

Los datos revelen que en Valencia y Baleares el consumu de medios y productos culturales en catalán ye casi inesistente y que en Catalunya, el catalán sólo iguala o supera al castellán nos espectáculos y exposiciones.

Según el presidente de FUNDACC, Salvador Cardús, l’informe amuesa que “los xóvenes pasen fame cultural” y que “nun son meyores consumidores que los adultos no que cinca a los medios y otres práctiques culturales”. Tanto mozos como adultos dediquen por igual 4,6 horas al día a los medios de comunicación y un llibru cada 4 meses, una exposición al añu y un espectáculo cada 2.

Tamién te podria gustar