Portada Tecnoloxía EMULSA desenvuelve una app y un mapa interactivu pa impulsar la reutilización en Xixón

EMULSA desenvuelve una app y un mapa interactivu pa impulsar la reutilización en Xixón

by redacción asturnews

EMULSA desenvuelve una app y un mapa interactivo pa impulsar la reutilización en Xixón dientro’l so programa de desenvolvimientu nos últimos años iniciatives pa impulsar en Xixón l’amenorgamientu, reutilización y reciclaxe de borrafes en clave d’un apueste pola economía circular.

La Empresa Municipal de Servicios de Medioambiente Urbanu de Xixón, (EMULSA Medioambiente) presentó en rueda de prensa esta selmana una aplicación pa teléfonos móviles “ReusApp” que va facilitar la reutilización, ente ciudadanos, de materiales primero que se conviertan en borrafes. Tamién creó’l Mapa Xixón Sostenible y Circular”, con 92 comercios d’arreglu, vienta de segunda mano, etc. de Xixón.

Estes ferramientes, presentaes nel marcu de la conmemoración mañana del Día Mundial del Medioambiente, tienen como oxetivu sensibilizar y contribuyir al amenorgamientu de borrafes en Xixón. Siguiendo los criterios d’a Directiva Marcu de Borrafes (2008/98/CE) qu’establez ente los sos oxetivos relativos a recuperación y reutilización, algamar antes de 2020 la recuperación de siquier un 50% de les borrafes doméstiques.

L’aplicación gratuita pa teléfonos móviles “ReusApp” va sirvir como puntu d’intercambiu ciudadanu y gratuitu, p’aquellos materiales usaos pero en bon estáu o con dalgún pequenu defectu que el xixoneses quieran desfacer d’ellos y que puedan tener una segunda vida pa otra persona.

El sistema de funcionamientu ye similar a un “wallapop de la reutilización” pero ensin compra vienta, dexando, de forma senciella, l’intercambiu d’oxetos a los que nun se dea usu poniendo en contactu a persones que quieren desfacer d’oxetos que yá nun usen con persones que pueden da-yos xuna segunda vida.

L’App, que puede descargase gratuitamente de les plataformes de Google y Apple, tien un interfaz simple ya intuitivu que facilita la forma de realizar los depósitos o pidimientos que van ser moderaes por EMULSA y que van tener nel Puntu Llimpiu de Fregadures un espaciu de depósitu y recoyida. Pa evitar picaresca establezse un númberu máximu d’oxetos a retirar por usuariu al añu: una llende de 2 productos per persona y 5 si la persona tien la tarxeta social de Xixón.

Con “ReusApp”, podemos desfaceno de toes eses coses que nun nos gusten o yá nun precisamos, y que nos da galbana xubir a portales como Wallapop o Vibbo por tol tiempu qu’esto trai: publicar una imaxe, añedir la descripción, afitar el preciu, escoyer la categoría del productu.

Más información

Tamién te podria gustar