Portada Hestoria Emprimen los actos en conmemoranza de la Revolución asturiana d’Ochobre del 34

Emprimen los actos en conmemoranza de la Revolución asturiana d’Ochobre del 34

by asturnet

La remembranza del 70 aniversariu de la Revolución d’Ochobre del 34 va cuntar con un ampliu programa

d’activides qu’incluin esposiciones, proyecciones,charles y una marcha ente La Pola L.lena y la Vega’l Rei na que se va percorrer un de los itinerarios siguíos polos revolucionarios asturianos.Ente los actos convocaos va haber tamién una alcordana pa los represaliaos políticos del fascismu y un homenaxe a los ‘mártires de Carbayín’ nel cementeriu d’Areñes, en Sieru. Diversos colectivos ciudadanos y organizaciones d’izquierda xúntense nesta convocatoria unitaria cola que se tenta enfrescar la memoria hestórica del pueblu asturianu.

Los actos emprimen güei cola inauguración na Casa Duró de Mieres de la esposición ‘Ochobre 1934-2004.34 artistes. 14 díes de revolución’, una amuesa na que participen dellos de los más significativos artistes contemporáneos asturianos. Otra de les esposiciones va tar dedicada al ‘Arte y Revolución en Mieres, 1934/2004’, como la que s’abre’l 4 d’ochobre, entamada pol Foru Arte Ciudá, nel Institutu Bernaldo de Quirós con un alderique abiertu y l’aniciu de la instalación ‘Barricada de la memoria’ nel patiu l’istitutu. Al empar, organizada pola Asociación d’Ex presos y Represaliaos Políticos Antifranquistes y la Fundación Juan Muñiz Zapico va poder visitase na Casá Duró de Mieres y na Casa Cultura de Riañu la esposición ‘El suañu de la llibertá’.

La Fundación Horacio Fernández Inguanzo contribúi al aniversariu de la comuna cola proyección el 8 d’ochobre nel Salón d’actos de Caxastur de la película ‘Por el camino de Mieres’ y dellos documenales d’ochobre del 34. Una mesa redonda con los hestoriadores Francisco Erice, José Girón y Juan Antonio de Blas na sé de la Sociedá Cultural Xixonesa y un recital poéticu nel Atenéu Obreru de Xixón completen el programa en conmemoranza de la revolución asturiana.

Tamién te podria gustar