Portada Comunicación Emilio Fernández Peña algama’l premiu extraordinariu de tesis doctorales de la UPV

Emilio Fernández Peña algama’l premiu extraordinariu de tesis doctorales de la UPV

by asturnet

L’asturianu Emilio Fernández Peña, profesor de la Universidad Autónoma de Barcelona na Facultad de Periodismo, acaba recibir el premiu extraordinariu de tesis doctorales de la Universidá del País Vascu (UPV)col trabayu “Los servicios de televisión por cable en España 1996-2000: operadores, contenidos y consumos”. Emilio Fernández Peña ye una autoridá en tolo que cinca a la banda ancha española y ye ún de los profesores del claustru que tien d’impartir el segundu de los cursos entamaos pola Universidá d’Uvieu pa especializar a periodistes nel emplegu de les llingües en contestos de minorización.

La tesis doctoral, “Los servicios de televisión por cable en España 1996-2000: operadores, contenidos y consumos” recibió’l premiu extraordinariu de tesis doctorales de la Universidad del País Vasco, xunta otres 7 tesis defendíes nes estremaes facultaes del área de Ciencies Sociales y Xurídicas de la UPV-EHU defendíes toes elles nos años 2001 y 2002.

La tesis d’Emilio Fernández Peña céntrase nos servicios de televisión multicanal qu’ufierten los operadores y que son de ñatura asemeyada a los emitíos por Digital+. Entama con una contextualización hestórica del xurdimiento d’estos servicios nos Estaos Xuníos que lleva a l’aprobación de la Telecommunication Act de 1996. Darréu aborda’l caso español tamién dende una perspeutiva hestórica arrancando a metanes de los años 80 con el xurdimiento de los videos comunitarios y modestos operadores qu’entamen sobre manera nel Sur y Levante peninsulares. Esti trabayu recoye y procesa les fiches de los más de 200 operadores que desendolcaben la so actividá nel momentu de l’aprobación de la Llei de Telecomunicaciones por Cable el 22 d’Avientu de 1996. Dende ehí céntrase nos operadores de cable actuales, que xurdieren a partir de 1996, y en los contenidos de televisión multicanal que distribuín.

Finalmente fala tamién de los usos y consumos que los abonaos al cable y al Satélite Digital fain de la televisión, con especial atención al emplegu del mandu a distancia, los modos de consumu de lo estremaos paquetes de programación (básicu, premium y pagu por programa o pay per view de fútbol y pélículae).

Esti ye’l primer trabayu n’España que, dende l’academia y la empresa, analiza los modos de ver televisión de los abonaos a los diferentes soportes de la televisión multicanal (satélite y cable) cofrontados.

El premiu constitui un reconocimiento a la calidad y oportunidad del trabayu y al prestigxu de las revistes científiques especializaes en comunicación nes que se espublizaron diferentes partes de la tesis premiada. Ente elles destaquen les revistes internacionales en Inglés European Journal of Communication Research (Berlin), La Gazzete: International Journal of Communication (Amsterdam) y la española Telos, amás de la monografía espublizada por Ediciones Nobel en 2002: “Las telecomunicaciones por cable: el negocio de la convergencia digital”
Artículo “Cable y satélite: equipamiento del hogar y consumo televisivo”

Tamién te podria gustar