Portada Escéniques Els Joglars lleven a Xixón una visión del “cretinismu” de los que nun quieren pasar por cretinos

Els Joglars lleven a Xixón una visión del “cretinismu” de los que nun quieren pasar por cretinos

by asturnet

“Cada día qu’alborez, el númberu de fatos crez”. La compañía teatral catalana Els Joglars plantega a partir d’esi aforismu l’espectáculu ‘El retablo de las maravillas’, basáu nel entremés homónimu de Miguel de Cervantes y qu’a partir de güei ponse n’escena nel teatru Xovellanos de Xixón. Miembros del grupu defendieron ayeri’l montaxe como una sátira’l cretinismu de quienes nun quieren pasar por cretinos.

Asina, los integrantes d’Els Joglars presentaron la obra que representarán esta nueche y mañana, xueves, en Xixón como una síntesis de la “paradoxa clásica de cómo los cretinos puen vendenos la nada a costa’l temor de los sos semeyantes a pasar por cretinos”, un argumentu que pue paecer llonxanu nel tiempu pero que resulta nun lo ser tanto.

De la mano de personaxes d’anguaño como una top-model, una galerista d’arte, un guarda de seguridá, un repartidor de pizza y varios relixosos de les estremaes xerarquíes de la Ilesia católica, Els Joglars recuperen un clásicu con plena vixencia pa valtiar el sistema de valores de la sociedá de güei.

Pa ello, la compañía catalana esparde enriba l’escenariu ocho actores que se ‘multipliquen’ a sigo mesmos hasta representar a casi mediu cientu de personaxes en cuatro estayes estremaes nel montaxe: política, relixón, gastronomía y arte contemporáneu.

Les dos representaciones previstes nel teatru Xovellanos empezarán a les 20,30 hores. Les entraes tán a la venta a precios que van de los 12 euros pa les llocalidaes de xeneral a los 18 euros n’entresuelu y patiu de butaques.

Tamién te podria gustar