Portada Escéniques Els Joglars demuestren l’atemporalidá de Cervantes con una sátira de la sociedá d’anguaño

Els Joglars demuestren l’atemporalidá de Cervantes con una sátira de la sociedá d’anguaño

by asturnet

Un Cervantes atemporal qu’amuesa cómo’l númberu de fatos va espoxigando y acaba por poblar les estayes más altes de la sociedá. La compañía catalana Els Joglars, que güei ufre en Xixón la segunda representación de ‘El retablo de las maravillas’, presentó nel teatru Xovellanos les sos credenciales como una de les principales factoríes de teatru d’anguaño.

L’argumentu central de la cretinización al traviés de los medios de comunicación, sofitada nuna puesta n’escena mui dinámica con una gran pantalla de plasma incluyida, guió ayeri a los 900 espectadores qu’acudieron a la primera de les dos representaciones previstes por Els Joglars en Xixón, col resultáu final d’una interacción ente el sieglu XVI -cuando Miguel de Cervantes asoleyó l’entremés que-y da nome a la obra- y el XXI.

Los roles cervantinos amiéstense con papeles y personaxes públicos d’anguaño y lleven al públicu de sorpresa en sorpresa a lo llargo de dos hores de montaxe, de la mano de 50 personaxes que son productu de la camaleónica capacidá dramática de namás ocho actores.

L’humor satíricu con resonancies d’apellíos como Aznar, Arzak y Rouco Varela conduz una narración intensa na persona d’un pícaru xuglar que caltién la esencia cervantina del testu y que va esplorando con quirúxica ironía la relixón, l’arte contemporáneu, la gastronomía y la política. Toes eses estayes son exemplos, demuestren Els Joglars, de que “cada día qu’alborez, el númberu de fatos crez”.

La compañía catalana representa a partir de les 20,30 de güei el so últimu pase en Xixón de ‘El retablo de las maravillas’, con precios que van de los 12 a los 18 euros.

Tamién te podria gustar