Portada Conceyos Elliott Murphy, Seguridá Social o Arizona Baby son los referentes del festival La Mar de Ruiu

Elliott Murphy, Seguridá Social o Arizona Baby son los referentes del festival La Mar de Ruiu

by redacción asturnews

Del vienres 16 al domingu 18 d’agostu nel kiosco del Parque del Muelle con bandes piqueres llegaes d’España, Estaos Xuníos y Uruguai ya importante presencia de grupos locales va celebrase n’Avilés el festival La Mar de Ruiu. Rock xenuinu y selvaxe, reggae, ska, punk o música indie para esfrutar nun certame convertíu por prestíu y trayectoria nunu de los finxos musicales del branu n’Asturies, na so XV edición.

La Mar de ruiu cumple 15 años y tres de trés llustros y otres tantes ediciones d’un certame seña d’identidá del branu d’Avilés y unu de los finxos musicales d’agostu n’Asturies, presentased nesti 2019 una fin de selmana imprescindible pa los aficionaos a la bona música, qu’axunta del vienres 16 al domingu 18 d’agostu a grandes bandes y solistes de la escena nacional y mundial, del nivel de Elliott Murphy, Lleo Jiménez, Seguridá Social o Arizona Baby, nel kiosco de la música del Parque del Muelle.

Entamáu pola conceyalía de Festexos, foi presentáu el mes pasáu pola conceyala de la área, Yolanda Alonso, y pol so promotor, Béznar Arias. Alonso destacó “el nivel musical d’un certame qu’intenta superase añu tres d’añu ensin repitise, y que cunta con un públicu fiel que llega de toes partes d’Asturies”. Sorrayó la concejala la importancia del festival na programación festivo y cultural d’un mes d’agostu d’Avilés más musical que nunca.

El programa de La Mar de Ruiu 2019 cunta con bandes locales veteranes, con hestóricos del rock español y artistes de caláu internacional, que tomen el relevu de los llexendarios músicos qu’añu tres d’añu alzaron el prestíu del festival dende un escenariu singular como’l kiosco de la música del Parque del Muelle, como Marky Ramone, John Coghlan, Siniestru Total, Nacha Pop, Lluz Casal, Stukas, Nuberu o tantos otros.

El primer día, el vienres 16, empieza con fuerza y rock español. con Leo Jiménez. L’ex frontman de Saratoga, cola so voz característica, ta afarando col so nuevu discu por toa Hispanoamérica. Van Poner el contrapuntu trés bandes avilesines de llargu historial: el rock duru de Manifiestu, lideráu por Toni Bustamante; el punk reivindicativu de Fe d’Aguarones, con nuevu discu na mochila, y el poderosu metal estremo de Posession, qu’encabeza Titi Muñoz.

El sábadu 17, el platu fuerte va ser la Elliott Murphy Band. Murphy ye consideráu unu de los grandes poetes del rock más clásicu, con una trayectoria de más de 40 años na escena mundial, un mitu viviente de la música. Anque va cuntar con escoltes de luxu que nun-y andar a la zaga, ye’l casu los uruguayos Slow Burnin’, de xira per España a ritmos de ska y reggae. Y la escepcional pareya de guitarritas que conformen el texano Buddy Whintington, de The Bluesbrakers, y Santiago Campillo, de M-Cla, que repasen, nun dúo maxistral, a clásicos como Chuck Berry o Jimi Hendrix, y suman les sos propies composiciones.

El domingu 18, el rock patriu presentarase con dos bandes yá mítiques. Torna a Avilés 20 años dempués Seguridá Social. Los valencianos van faer sonar los sos grandes himnos, de “Rapacina” a “Quiero tener la to presencia”, cola potencia de los sos inolvidables directos. Y tamién xuno de los grupos más prestixosos del panorama indie-rock, los vallisoletanos Arizona Baby, que traxeron a España per primer vegada’l neofolk acústicu.

Ver programa

Tamién te podria gustar