Portada Música El XXIII Conciertu pola Oficialidá, estrella de la fin de selmana

El XXIII Conciertu pola Oficialidá, estrella de la fin de selmana

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, na so estaya de mocedá, Xunta Moza, presentó esti xueves 14 d’abril el XXIII Conciertu pola Oficialidá, ún de los actos más importantes nel movimientu de la reivindicación llingüística del asturianu.

Esti conciertu, nel que participen, añu tres añu, los grupos más representativos del panorama musical asturianu va celebrase na Feria Muestres de Xixón, nel Pabellón de les Naciones, el prósimu sábadu 16 d’abril, a partir de les 19:00 la tarde. Con ocho hores ininterrumpíes de música en directo, gracies a la presencia de dos escenarios, que van alternar l’orde de los grupos, esti ye ún de los actos más importantes dientro del panorama sociocultural asturianu.

Esti conciertu tan espectacular, al qu’acuden miles de persones, pue facese gracies al trabayu desinteresáu de músicos y organizadores, collaborando tola sociedá civil asturiana, incluyendo los medios de comunicación como Asturnews.

Nesta edición van participar estos grupos: Blima, Llangres, La Bandina, Toli Morilla, Misiva, K-Nalón, La Col.la Propinde y La Tarrancha.

El conciertu complétase col single que Músicos pola Oficialidá publica en collaboración cola Xunta Pola Defensa de la Llingua Asturiana y que sirve como banda sonora del movimientu de reivindicación llingüística. Músicos pola Oficialidá ta formao por artistes d’estilos diferentes que dende los últimos seis años vienen editando anualmente un cantar que val como sofitu a la reivindicación llingüística del asturianu.

Dende la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana, como tolos años, naguase por qu’esti seya l’últimu añu que tengan qu’organizar esti conciertu reivindicativu y, que pal añu que vien “podamos celebrar, por fin, el primer Conciertu de la Oficialidá de la Llingua Asturiana. La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana va siguir lluchando porque’l Gobiernu asturianu sienta les voces que dende la comunidá internacional tán llamando a adoptar midíes urxentes pa invertir esta situación de perda idiomática. Dende la Xunta nun se pue otro que llamentar la escepcionalidá de la situación del patrimoniu llingüísticu asturianu y la sordera institucional que carez l’acomodada clase política asturiana”.

Tamién te podria gustar