El XXII Festival de la Cerveza celebrase del 9 al 15 d’agostu en La Esposición

El XXII Festival de la Cerveza celebrase del 9 al 15 d’agostu en La Esposición
08 agostu 18:40 2016 Imprimir

El Festival de la Cerveza d’Avilés celebra so ventiavu segunda edición del 9 al 15 d’agostu na Pista de La Esposición en Les Meanes, entamada pola sociedá “El Mercáu d’Avilés”. Va Durar siete díes con apertura al públicu a les 18 hores.

El festival asítiase yá de forma definitiva en Les Meanes, siendo la tercer ocasión consecutiva na que s’apuesta por esti allugamientu, y va Cuntar con 28 stands -17 de cerveza y 11 d’alimentación-, una gran carpa central onde s’alluga la terraza cubierta y van desenvolvese actuaciones musicales en vivu, y una zona infantil pa los más pequenos.

El Festival de la Cerveza d’Avilés ye’l que mayor númberu de referencies cerveceres axunta de tolos que se celebren n’Asturies. Van Tar presentes gran cantidá de cerveces artesanes asturianes, nacionales ya internacionales, amás d’un Brewpub (cervecería con fábrica nel mesmu local) con cerveces d’ellaboración propia.

Como novedá, dientru d’esta ventiavu segunda edición del festival celebrase’l Primer Concursu Rexonal de Cerveza ‘Homebrewing’ (cerveza d’ellaboración casera). El xuráu va tar formáu por cinco persones con amplia y acreditada relación col mundu de la cerveza artesano n’Asturies, y la valoración va realizase al traviés d’una cata ciega que va tener llugar el sábadu 13 d’agostu a les 13:00 hores en La Escuelina (plaza de los Hermanos Orbón). Darréu, la entrega de premios va llevar a cabu esi mesmu día, a les 19:00 hores, nel escenariu del festival.

La concejala d’Eventos, Ana Hevia, y el xerente d’El Mercáu d’Avilés, Hugo Martínez, presentaron en rueda de prensa’l programa d’esti festival, qu’inclúi actuaciones musicales diaries a les 20 y a les 23 hores, según el siguiente calendariu:

-Martes 9 d’agostu: “Mbolados”

-Miércoles 10 d’agostu: “Mothaphunkers”

-Xueves 11: “Kwen”

-Vienres 12: “Mbolados”

-Sábadu 13: “RockVival”

-Domingo 14: “La Movida”

-Llunes 15: “Buscavidas”

  Categories: